Sliten av dette...

Anili

Forelsket i forumet
Bar hos legen på nytt i dag, dvs en vikarlege som var fullstendig nedsnødd og knapt visste hva HCG var:eek:

Ihvertfall var HCG fra mandag på 1600, dvs elendig økning fra sist onsdag (1300). Sammenlagt med ul der de ikke fant foster, og spottingen, er det jo sol forventet ingen tvil om hvordan dette har gått. Men skjønner ikke hvorfor ikke HCG dropper og blødningen tar seg opp? Tok ny HCG i dag, håper den viser nedgang så jeg kan få blødning snart og bli ferdig med dette!

Er så lei av å gå sånn, først mellom tvil og håp og nå i det siste med visshet om at det har gått galt men uten å få avslutning. Vil få blødningen og bli kvitt HCG så vi kan prøve på nytt igjen så snart som mulig...

Noen som har erfaring med en sånn situasjon? Kan jeg risikere å gå sånn i ukesvis?:(

Jeg tror kanskje at jeg ville bedt om ny ul evnt, og henvisning til gynekologisk poliklinikk på sykehuset.. Om det skulle være en MA så er det viktig at du kan få hjelp i riktig tid..
Gir deg en god klem, og håper det beste for deg! <3

Jeg tror kanskje at jeg ville bedt om ny ul evnt, og henvisning til gynekologisk poliklinikk på sykehuset.. Om det skulle være en MA så er det viktig at du kan få hjelp i riktig tid..
Gir deg en god klem, og håper det beste for deg! <3
Takk:) Er så forvirret, for hun som foretok UL på sykehuset sa at det ikke var behov for flere UL. Vi skulle bare følge med på HCG. Men hun sa ingenting om hva som skulle gjøres hvis HCG viste stigning eller senkning. Føler meg veldig alene og at jeg må finne ut alt selv...

Uff så kjedelig Anili! Vurdert å gå til en privat lege/gynekolog? De er som regel mye bedre på service om jeg kan kalle det det. Så kan du få en skikkelig undersøkelse for det er jo noe som ikke stemmer helt.
Skjønner veldig godt at du bare vil bli ferdig med dette og gå videre!

Krysser fingrene for at du blir raskt gravid igjen!

Da jeg mista i uke 6 i vår fant de ikke foster på ul, og hcg sank bare fra 1000 til 800 på to dager. Jeg hadde ingen blødninger. Da ble jeg lagt inn på sykehuset fordi det var fare for exu. De trodde det pga hcg sank for sent. Hos meg kom alt ut selv etter tre dager, men hadde det ikke kommet da skulle de ta en kikhullsoperasjon for å være sikker på hvor fosteret var festet. Synes du burde få snakket med en gynokolog når du får svar på neste hcg prøve :) lykke til! :)

Da jeg mista i uke 6 i vår fant de ikke foster på ul, og hcg sank bare fra 1000 til 800 på to dager. Jeg hadde ingen blødninger. Da ble jeg lagt inn på sykehuset fordi det var fare for exu. De trodde det pga hcg sank for sent. Hos meg kom alt ut selv etter tre dager, men hadde det ikke kommet da skulle de ta en kikhullsoperasjon for å være sikker på hvor fosteret var festet. Synes du burde få snakket med en gynokolog når du får svar på neste hcg prøve :) lykke til! :)
Takk! Sikkert god ide å få snakket med en gynekolog. Men helst ikke hun som foretok UL på sykehuset, hun virker egentlig litt irritert over at vi var der:eek: Jeg har selv vært redd for exu siden jeg har stigning men veldig tregt, men gynekologen mente det ikke var fare for det. Vet ikke om det var fordi hun hadde sett på UL at det ikke var noe der, eller annen årsak. Veldig spent på hva dagens HCG-prøve viser, håper virkelig den synker så jeg kan bli ferdig med dette. Har fortsatt ingen ordentlig blødning, kun brun spotting siden lørdag:wideyed:

Jeg fikk UL uke ni der det ble oppdaga ma. Kroppen hadde ikke merka noe så symptomer på graviditet var der enda det hadde gått galt allerede i uke fem. Jeg gikk en uke til å venta på at kroppen skulle rydde opp selv. Ingenting skjedde. Hcg sank fra 60000 til 57000 på et par dager. Jeg tok til slutt kontakt med jordmor igjen for å få avslutta hele greia. Ble helt sprø av å gå sånn å føle meg gravid uten å være det.
Fikk utskraping på sykehuset på dagen når jeg ikke orka mer.
Kroppen er rar noen ganger altså :/ håper du snart får orden på det! Masse lykke til!

Huff, tenker på deg <3 Har selv hatt en MA og det er voldsomt triste greier.

Back
Topp