Sliten av den evige sirkelen..

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Stå opp føle seg kvalm, prøve spise noe og virker mett i 10-20 minutter så kommet alt opp igjen.. Sult/kvalmfølelsen kommer tilbake etterhvert og man spiser litt igjen, så kommer det opp igjen.. Og sånn går no dagan >.<

Sent from my iPhone using BV Forum

Hoff :/ håper det går over snart og at du kan nyte de to trolla i magen din <3

Slik er det her også :( Håper vi får dager der magene er med oss snart! Det tærer på noe vanvittig...

Har du prøvd salte drops? Jeg fant noen kjempegode på nille, i en rosa pose. Dropsene er rosa med en sort strek, også er det noe surt utenpå og salt pulver inni. Hjalp meg mye ;)

Har du prøvd salte drops? Jeg fant noen kjempegode på nille, i en rosa pose. Dropsene er rosa med en sort strek, også er det noe surt utenpå og salt pulver inni. Hjalp meg mye ;)

Salt funker kanskje, men alt som er surt eller syrlig holder jeg meg unna fordi det er så vondt når det kommer opp igjen :(
Men jeg har vurdert å prøve hokey pulver i drops form :)

Salt funker kanskje, men alt som er surt eller syrlig holder jeg meg unna fordi det er så vondt når det kommer opp igjen :(

Jeg har fått dilla på små salte dødningehoder fra smågodtet :p Smaker som salt sild bare at de ikke er like myke i konsistensen.

Jeg var så smart at ejg spiste itt yoghuert her om dagen....... fy det var fælt når det kom opp igjen!!

Back
Topp