Sliten alenemor

Så glad jeg er i gullet mitt. Og han er så snill med mamman sin. Men så avhengig av puppen og smokken vil han ikke ta.. Kjenner psykisk at d blir tungt enkelte dager.. Glad jeg har mennesker rundt meg som støtte. Men av og til blir d ikke det samme. Sku ønske noen ganger jeg hadde to ekstra hender! Akk smilene hans er vell det som gir meg styrke<3 lite syteinlegg fra sliten alenemor

Sent from my iPhone using BV Forum

Sender deg en god klem! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det blir bedre <3 Jeg er alene med tre :-) De tre første mnd er værst, men så blir det bedre :-) Husk og hvile når babyen sover :-)

Mamma til tre fantastiske prinser <3 <3 <3

Jeg er alene med 2små å en stor i 2uker om gangen da sambo jobber på nordsjøen. Og jeg må si jeg beundrer dere alenemødre!
Dere er sterke!! ♥♥
Dette klarer du utmerket. Er lov å bli sliten i blant.
Bruk de rundt deg godt.
Og trenger du en utblåsning er vi her for deg. :)
Du er super flink!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har du prøvd bæresele? Da får du henda fri:) Føler jeg har en baby som er avhengig av puppen jeg også, da hjelper det ikke altid at far er der ( ikke at jeg kan sammenligne min situasjon med din da). Det er nok en periode som går over!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så glad jeg er i gullet mitt. Og han er så snill med mamman sin. Men så avhengig av puppen og smokken vil han ikke ta.. Kjenner psykisk at d blir tungt enkelte dager.. Glad jeg har mennesker rundt meg som støtte. Men av og til blir d ikke det samme. Sku ønske noen ganger jeg hadde to ekstra hender! Akk smilene hans er vell det som gir meg styrke<3 lite syteinlegg fra sliten alenemor

Beundringsverdig!!!!

Beundrer deg så mye syns du er kjempe flink :) sender over en god klem :D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Stå på!! Du klarer det!! All respekt for aleneforeldre.

Kjenner meg igjen.. ikkje lett å være alene om den lille men herregud så glad eg er i han! :) heldigvis har eg verdens beste foreldre som stiller opp for meg og hjelper.. bor hos de nå midlertidig.. og så har eg to søstre og en bror som besøker i helgene og tar han ut av armene mine så eg får litt tid for meg selv.. i dag skal eg kjøpe bæresele fordi han sover kun i noens armer...

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Mannen min er bare hjemme fra jobb hver tredje uke, og jeg syns de 2 ukene er ganske tøffe. Ikke bare er det vanskelig å måtte gjøre alt alene, men også å måtte ha ansvaret alene... Jeg utnytter friuken hans så godt jeg kan for å få hentet meg inn litt, så du er virkelig tøff.

Når han er borte hjelper mamma meg med husarbeid, ei veninne har trillet tur, svigerinne kommer av og til innom sånn at jeg kan ta meg en dusj, og svigerforeldre har passet henne noen ettermiddager sånn at jeg kan få meg et par timers søvn uten å måtte være urolig for at babyen skal våkne igjen. Bruk (og spør om) all den hjelpen du kan få

Back
Topp