Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 8+0 og sto opp 07.30. Leverte snuppa i bhg og handla. Hjemme ca 09.30. Og sov nesten helt til jeg skulle hente henne kl16nå gleder jeg meg til senga! Håper det gir seg snart. Mer eller mindre trøtt hele tiden.
Hehe. Samme her, men leverte ikke før 11 da. Hadde planer om å gjøre så mye. Sov til kl 15Er 8+0 og sto opp 07.30. Leverte snuppa i bhg og handla. Hjemme ca 09.30. Og sov nesten helt til jeg skulle hente henne kl16nå gleder jeg meg til senga! Håper det gir seg snart. Mer eller mindre trøtt hele tiden.
Jeg også er sykt sliten etter jobb. De siste dagene har jeg fått hodepine rundt kl 16 og vært helt skutt når jeg kommer hjem. Sovner etter middag og sover til jeg må legge meg i senga. Kjempe sliten av det - vurderer å være borte fra jobb en dag eller to. Syns ikke livet skal bestå av jobbing og soving - så tar meg en sykedag for å pleie meg selv litt...
Er det riktig av meg og være hjemme fra jobb pga det eller syns folk at det er et valg som er tatt og at man jobber så lenge man orker...?
Jeg har tatt meg en tredagers denne uka, og sovet mer eller mindre i tre dager... Så har jeg hvertfall litt overskudd til 3-åringen på ettermiddagene. Håper jeg blir litt mindre trøtt snart!Jeg også er sykt sliten etter jobb. De siste dagene har jeg fått hodepine rundt kl 16 og vært helt skutt når jeg kommer hjem. Sovner etter middag og sover til jeg må legge meg i senga. Kjempe sliten av det - vurderer å være borte fra jobb en dag eller to. Syns ikke livet skal bestå av jobbing og soving - så tar meg en sykedag for å pleie meg selv litt...
Er det riktig av meg og være hjemme fra jobb pga det eller syns folk at det er et valg som er tatt og at man jobber så lenge man orker...?
Jeg har tatt meg en tredagers denne uka, og sovet mer eller mindre i tre dager... Så har jeg hvertfall litt overskudd til 3-åringen på ettermiddagene. Håper jeg blir litt mindre trøtt snart!