Sliten å trøtt

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Andre enn meg som er veldig sliten og trøtt?
Er uke 9+5 og er så trøtt.
I går sovnet jeg på sofaen kl 20 etter jeg hadde lagt guttene mine og sov til klokken 07 i dag morges

Ja! Var tidlig hjemme fra jobb i dag og sov en "liten" lur på fire timer. Nå er jeg trøtt igjen og gleder meg til leggetid:) Helt utrolig!

Wow, jeg har ikke sovnet sånn, men så pleier mannen å erte meg for at jeg har opptil flere "middagshviler" på halvtime - timen hver gang...
Er kjempetrett hele tiden ja...

Jeg er også sånn. De siste dagene har jeg lagt meg før 21 og sovet helt til morgen. Skikkelig lei :( Håper virkelig denne trøttheten gir seg!!

Litt godt at det ikke er bare meg da. Men jeg er enig, håper det går over snart!

Er 8+0 og sto opp 07.30. Leverte snuppa i bhg og handla. Hjemme ca 09.30. Og sov nesten helt til jeg skulle hente henne kl16 :p nå gleder jeg meg til senga! Håper det gir seg snart. Mer eller mindre trøtt hele tiden.

Er 8+0 og sto opp 07.30. Leverte snuppa i bhg og handla. Hjemme ca 09.30. Og sov nesten helt til jeg skulle hente henne kl16 :p nå gleder jeg meg til senga! Håper det gir seg snart. Mer eller mindre trøtt hele tiden.

Hørtes ut som noe jeg kunne jort

Hehe. Samme her, men leverte ikke før 11 da. Hadde planer om å gjøre så mye. Sov til kl 15 :P

Jeg også er sykt sliten etter jobb. De siste dagene har jeg fått hodepine rundt kl 16 og vært helt skutt når jeg kommer hjem. Sovner etter middag og sover til jeg må legge meg i senga. Kjempe sliten av det - vurderer å være borte fra jobb en dag eller to. Syns ikke livet skal bestå av jobbing og soving - så tar meg en sykedag for å pleie meg selv litt...
Er det riktig av meg og være hjemme fra jobb pga det eller syns folk at det er et valg som er tatt og at man jobber så lenge man orker...?

Jeg også er sykt sliten etter jobb. De siste dagene har jeg fått hodepine rundt kl 16 og vært helt skutt når jeg kommer hjem. Sovner etter middag og sover til jeg må legge meg i senga. Kjempe sliten av det - vurderer å være borte fra jobb en dag eller to. Syns ikke livet skal bestå av jobbing og soving - så tar meg en sykedag for å pleie meg selv litt...
Er det riktig av meg og være hjemme fra jobb pga det eller syns folk at det er et valg som er tatt og at man jobber så lenge man orker...?

Du må høre på kroppen din tenker jeg. Jeg selv har tenkt tanken på en hviledag men da i form av sykemelding med kanskje 50% jobb eller noe. Men det ordner jeg isåfall i uke 12 når jeg skal på kontroll. (Er uke 10 i morgen)

Jeg har tatt meg en tredagers denne uka, og sovet mer eller mindre i tre dager... Så har jeg hvertfall litt overskudd til 3-åringen på ettermiddagene. Håper jeg blir litt mindre trøtt snart!

Jeg har tatt meg en tredagers denne uka, og sovet mer eller mindre i tre dager... Så har jeg hvertfall litt overskudd til 3-åringen på ettermiddagene. Håper jeg blir litt mindre trøtt snart!

Tilbake på jobb i dag og lurer på hvordan ettermiddagen blir, sovner nesten foran tastaturet på jobb...

Oh yes, S-T-U-P-trøtt! Er noen kvelder fornøyd dersom jeg klarer å være oppe til kl. 21.00...

Back
Topp