Slit!

tojenter

Forumet er livet
No har jeg støvsugd huset og er døds sliten! Tåler jo ingenting lengre jo[&o]

ORIGINAL: FrøkenFlode

know what you mean[&:]

Signerer!!!!

virker utrulig kjent ja[:)]

me 4

ORIGINAL: ainakor79

No har jeg støvsugd huset og er døds sliten! Tåler jo ingenting lengre jo[&o]

nope her blir det ikke noe gjort! [:'(] Ser ikke ut! Hade planerat en vaskedag idag, men så dök nånting annat upp så då var energin borta till vasking. Mina två små hamstrar har dock fått rent och fint, alltid något! [:)]

Huff, er ett slit å gjøre sånne ting ja.
Men vil gjerne gjøre det jeg da.
Får sinnsykt vondt i bekkenet etterpå, og puster og peser som en annen hvalross.
Men det er da så kjedelig å være sykmeldt, føler at jeg hvertfall må gjøre noe furnuftig.
Sambo liker ikke at jeg gjør det da.
Han synes det er unødvendig at jeg skal gjøre sånne tin når han kan gjøre det.
Blir nesten sur han, vil visst at jeg skal ligge på sofaen hele dagen[8|]

He he, gjør som meg jenter, skaff dere vaskehjelp! [:D] Kunne ikke hatt det bedre enn jeg har det nå.I dag kom jeg hjem fra jobb til skinnende ren leilighet som luktet helt nyyyyydelig! [:D] 300 kr per gang..er virkelig en god investering[;)] Klem!

ORIGINAL: tweety78

He he, gjør som meg jenter, skaff dere vaskehjelp! [:D] Kunne ikke hatt det bedre enn jeg har det nå.I dag kom jeg hjem fra jobb til skinnende ren leilighet som luktet helt nyyyyydelig! [:D] 300 kr per gang..er virkelig en god investering[;)] Klem!

Hva gjør hun da av vasking og hva må du forberede før hun kommer? Er det fastpris pr gang uavhengig av tiden hun bruker eller får hun timesbetaling?

Hadde vært digg med en vaskehjelp ja, men føler jeg må gjøre noe... går jo bare hjemme hele dagen og det er jo sååå kjedelig[8|]

ORIGINAL: tvilling38

Hva gjør hun da av vasking og hva må du forberede før hun kommer? Er det fastpris pr gang uavhengig av tiden hun bruker eller får hun timesbetaling?

Det eneste jeg gjør er å la TV`n stå på til henne når ho kommer om morgenen kl. 10.00, for da er ho her alene i fred og ro og koser seg mens ho holder på sier ho [:)] Så lar jeg 300 kr ligge på bordet til henne for hver gang. Og skulle det være behov for noe mer utstyr el. så skriver ho en lapp til meg som ligger på bordet når jeg kommer hjem. I de 300 kr ligger det at hun tørker støv, støvsuger og vasker alle gulvflater, toalettet og alle flater på badet som speil, servant og dusj.  Det er helt shin`a her hver gang ho er ferdig altså!![:D] Og dersom det er behov tar hun også vinduspuss og da blir det sikkert en 100 kr ekstra, men det er ikke mitt store behov nå på vinterstid akkurat. Men til våren blir jo det kjempefint![:)] 
Er fast betaling per gang liksom, det blir vel en 100 lapp i timen, og skulle det ta noe lenger tid skriver ho bare lapp om det, så får ho betalt for det gangen etterpå. Er jo ikke den enorme leiligheten vi har heller så er jo begrenset hvor lang tid det tar.

Sist gang hadde ho jaggu vasket opp de store tingene som lå i oppvaskskummen og satt inn alt det rene fra oppvasksmaskina, he he![:D] Ho er helt suveren altså... Er så glad for at vi har henne[:)]

Jeg har vært og hengt opp lapper i dag[:D] Søker vaskehjelp. Det blir deilig!!![;)]

ORIGINAL: Venterguttebebis:)

Jeg har vært og hengt opp lapper i dag[:D] Søker vaskehjelp. Det blir deilig!!![;)]

Skal jeg også over jul når jeg bare orker å skaffe noen....jeg synes nemlig det er nesten mer stress å finne vaskehjelp enn å vaske selv....men varer ikke lenge før det blir noe av altså!

ja det er et slit for tida å holde huset...min mann jobber så mye nå frem mot fødselen,så han har liksom heller ikke tid...men jeg er jo hjemme heile tida...så jeg må bare overse ting litt...også ta litt og litt....foreløpig går det!!

Jeg og min mann hadde også bestemt oss for og vaske huset idag.Etter jeg hadde vasket stua klarte jeg ikke mer,så min mann måtte vaske ferdig.Får så dårlig samvittighet da jeg vet han også er veldig sliten.Han ba meg slappe av og gjorde resten selv.Må si jeg ser frem til og kunne gjøre alle disse tingene selv igjen etter fødselen.Da er det min tur til og sjemme bort mannen min litt[:D]

Back
Topp