Slippe nyheten på julaften?

mamasan

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Heihei.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har store forhåpninger om at dette svangerskapet kommer til å gå bra. Tror hele tiden at nå går det skeis pga historikken. Men! Jeg håper jo så inderlig at det skal gå bra, og dersom det gjør det, tenkte jeg vi skulle prøve å holde det hemmelig for familien fram til julaften :D Er det noen som har noe bra tips om hvordan gjøre det? Tenkte at å pakke inn ul bilde er jo litt ''standard'', eller?

Jeg har ikke sjangs til å skjule det så lenge, siden jeg er så dårlig. Kommer nok til å si det innen to uker..

Vi skal holde det hemmelig til julaften. Blir nok standar avsløring her. Skal pakke inn ul bilde til besteforeldre og oldeforeldre. Tenkte jeg skulle lage en ramme der fargen avslører kjønn ( om vi ser det på ul) og dato når termin er.

• Liker
Reactions: TJ
Jeg klarer heller ikke å skjule det så lenge :p

Vi skal holde det hemmelig til julaften. Blir nok standar avsløring her. Skal pakke inn ul bilde til besteforeldre og oldeforeldre. Tenkte jeg skulle lage en ramme der fargen avslører kjønn ( om vi ser det på ul) og dato når termin er.

Koselig :) Blir spennende å se om dere får vite kjønn! Her blir det nok for tidlig å finne ut av det. Er knappe 14 uker på julaften :P

Plan 1 er å gi mamma ei vinflaske med hjemmelaget etikett med ul bilde og årgang juni 17+ et blått eller rosa bånd på. Plan 2 er å gi alle vi ferier jul med en byggeklosse med en bokstav på så må di stave selv typisk juni17 :)

Plan 1 er å gi mamma ei vinflaske med hjemmelaget etikett med ul bilde og årgang juni 17+ et blått eller rosa bånd på. Plan 2 er å gi alle vi ferier jul med en byggeklosse med en bokstav på så må di stave selv typisk juni17 :)
Åj! Kreativt!!!

Jeg skal pakke inn kopper med "verdens beste mormor" og "verdens beste bestefar" til mamma og kjæresten. Skal også legge ved nikotin-plaster da de har lovet å slutte å røyke når jeg blir gravid :) På pakken skal jeg skrive noe sånn som "dette er den fineste gaven dere får, men den kommer ikke før til neste år".

De skal få dette 22. Desember i familieselskap, da vi ikke er sammen på juleaften.

Til svigerfar har jeg bestilt en T-skjorte som det står "hvis farfar ikke kan fikse det kan ingen", og hans samboer skal få garn og strikkeoppskrift, med et lite brev; "kjære bonus-farmor! Håper du vil strikke dette til meg! Jeg gleder meg til å treffe deg og farfar i juni"

:) ❤️

Jeg skal pakke inn kopper med "verdens beste mormor" og "verdens beste bestefar" til mamma og kjæresten. Skal også legge ved nikotin-plaster da de har lovet å slutte å røyke når jeg blir gravid :) På pakken skal jeg skrive noe sånn som "dette er den fineste gaven dere får, men den kommer ikke før til neste år".

De skal få dette 22. Desember i familieselskap, da vi ikke er sammen på juleaften.

Til svigerfar har jeg bestilt en T-skjorte som det står "hvis farfar ikke kan fikse det kan ingen", og hans samboer skal få garn og strikkeoppskrift, med et lite brev; "kjære bonus-farmor! Håper du vil strikke dette til meg! Jeg gleder meg til å treffe deg og farfar i juni"

Åååå jeg ELSKER ideen din! :D Kjempekoselig altså! :Heartred De kommer til å bli så glade!

Vi har måtte dele nyheten med familie og venner. Vi hadde planer om å vente til jul men jeg er så dårlig at det lot seg ikke gjøre gitt. :p

Hadde egentlig tenkt å vente til jul, men da er jeg nesten 18 uker, så det spørs om noen gjetter det før den tid:p

Svigermor har bursdag den dagen vi er 12+0. Tenker vi skal på TUL tidligere på denne dagen, i håp om at det går bra å dele det da. Vi skal gi henne en gave, men i tillegg gi en til svigerfar, som de skal få pakke ut samtidig, og si "vi syntes denne gaven var så fin, men passet dere begge, da det er mer en "par"gave!". Gavene er disse bøkene som er avbildet. Mannens søster kommer på besøk langveisfra senere den samme uka, så da er det greit å ha fortalt det til deres foreldre først. Til henne og mannen skal vi gi en liten RBK-babybody med et kort hvor det står - "Kjære tante og onkel! Håper dere tar med meg på bortekampene til RBK når jeg er hos dere!" da hun er ihuga RBK-fan. :) Det kommer til å bli ramaskrik fra henne, hun har ønsket seg tantebarn i alle de år, og dette blir hennes første på denne siden. ;) Mine foreldre får forøvrig de samme bøkene og får vite det dagen etter svigermors bursdag. Dette er deres første barnebarn. :Heartred

IMG_1862.JPG

Herlige ideer.
Hadde tenkt å ikke si noe før etter fosterdiagnostikk og da er vi nesten fremme ved jul. Får først se om det i det hele tatt blir noe av dette her.

Herlige ideer.
Hadde tenkt å ikke si noe før etter fosterdiagnostikk og da er vi nesten fremme ved jul. Får først se om det i det hele tatt blir noe av dette her.

Beklager, en liten digresjon, men - Åh! Jeg liker ikke at du må være så "nøktern" og ikke kan slippe jubelen helt løs... :( Vil så gjerne du skal glede deg over situasjonen og ikke være hengende i "limbo". :Heartred

Beklager, en liten digresjon, men - Åh! Jeg liker ikke at du må være så "nøktern" og ikke kan slippe jubelen helt løs... :( Vil så gjerne du skal glede deg over situasjonen og ikke være hengende i "limbo". :Heartred
Takk, Shoegrl.
Det er vel ingen som som vil det går jeg utifra, men må liksom bare "leve normalt" inntil videre. Klamrer meg fast i termingruppa til det motsatte er bevist ihvertfall!

Takk, Shoegrl.
Det er vel ingen som som vil det går jeg utifra, men må liksom bare "leve normalt" inntil videre. Klamrer meg fast i termingruppa til det motsatte er bevist ihvertfall!

Måtte du bli værende, vil ikke du skal bli borte fra oss! :)

Åhh, elsker denne ideen :D kanskje jeg stjeler noe av den :)
Skjønner godt at du gleder deg :D

ImageUploadedByBV Forum1478630275.710342.jpg
Fant denne på nett, finnes til bror, mamma, pappa, morfar osv, tenker dette kunne vært fint å gi bort :)

Så herlig :D

Back
Topp