Slinsie

Rakel1976

Elsker forumet
Jeg mener å huske at du har skrevet at dere printer ut bilder hjemme. Hva slags fotopapir bruker dere da? Vi har kjøpt ny multifunksjonsprinter som skriver ut i fotokvalitet, men fotopapiret som fulgte med er jo så dyrt at det ikke lønner seg å printe ut hjemme.

Det er forresten et nydelig bilde av Vivel Amalie du har i signaturen din.

me har og sånn bra skriver, å me bruke kun canon fotopapir. har prøvd hp, men d ble så dårlig kvalitet på de.

Tusen takk :D Det skal brukes i dåpssammenheng tenkte jeg ;)

Vel, vi bruker ikke så billig fotopapir, men vi printer stort sett bare store bilder. Men vi printer jo litt små - men da er trikset bla å bruke papir som passer til printeren, hvis ikke kan det bli gale. Har du canon printer, bør du bruke canon papir. har du epson printer, bruker du epson papir.

Til epson printeren bruker vi premium semi-gloss og premium glossy.

Mannen min sier at det vil aldri lønne seg å printe ut hjemme, men for vår del er det kvaliteten det går på. I store kvanta ville vi nok heller fremkallet bildene enn å printe hjemme.

Og synes du fotopapiret er dyrt, så vent til du skal kjøpe nytt blekk ;)

Må si meg enig med Rakel1976, det bildet av Vivel er virkelig NYDELIG! Herlig jente!

Har canon printer og canon fotopapir. Da vi kjøpte printeren fikk vi også med to pakker med papir (10x15 og A4) til innkjøpspris. Selv med den rabatten blir det over 4 kr bildet. Kjøpte en eske med fotopapir i litt dårligere kvalitet i Sverige, da ble det litt over 1 kr bildet, håper bare kvaliteten er god nok for mitt bruk.

Me kjøpe fotopapir på clas ohlson me... Kosta 98.- for en pakke med 100 ark HP semi glossy...
Og det blir bra bilder av di [:)]

Back
Topp