slimproppen?

Stinoa

Gift med forumet
Eg e litt usikker på om den gikk i dag... eg var på do i mårres og plutselig falt noe ut mellom beina på meg på en måte, haha[&:] og det sa plopp i do.. *sry detaljer* men eg tenkte ikkje over det før seinere.. og då hadde jo eg glemt å se etter kossen det så ut[&:] e det den som e gått? eller kan det være noe annet?

Det kan nok tenkes..
Da slimpropppen min gikk sist gang, var det en stor klump med slim.. [:'(] Det kom noe i rundt uke 35 og resten kom rett før fødsel.

Jeg er så nysgjerrig på dette så jeg sjekker hver gang jeg er på toalettet. Nei da, ingenting der. Er spent på når det skjer ihvertfall!!

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg er så nysgjerrig på dette så jeg sjekker hver gang jeg er på toalettet. Nei da, ingenting der. Er spent på når det skjer ihvertfall!!

Eg har heletiden lurt på kossen den ser ut, og no får eg sikkert ikkje vite det.. blæææ[8D]

ORIGINAL: Stinoa

Eg har heletiden lurt på kossen den ser ut, og no får eg sikkert ikkje vite det.. blæææ[8D]

haha.. min så ut som eggehvitte med blodtåder i.. bare litt stivere [8D]

sign [;)]

ORIGINAL: brownie*

Jeg har hørt at om den kommer tidlig nok så kan den "bygge" seg opp igjen og gå igjen senere så kanskje du får se den en gang til om du er heldig[8D]

haha, ja eg og har hørt det.. men eg vetshe ka som menes med "tidlig"[8D] eg e veldig nyskjerrig på kossen den ser ut, rar eg[8D]

Back
Topp