slimproppen

Slimproppen er oppskrytt[;)]

Forrige gang så jeg ingenting til den, er absolutt ikke alle som merker at den "går"..

Og den er i og for seg ikke noe tegn på fødsel.. Noen merker at den går flere uker før fødsel, hos andre skjer det samme dag som fødsel.. Altså ingen fasit på det der.. [:)]
Den kan også gå i flere omganger..

så ikke noe til slimproppen sist jeg....så tror ikke det er noe svar på når den går

ORIGINAL: 1jente og 1 spire

så ikke noe til slimproppen sist jeg....så tror ikke det er noe svar på når den går

Sign..

Det er individuelt som så mange sier.
Men av de som merker den tror jeg det er vanligere at den går nært termin enn en mnd før.
Sånn jeg har forstått ut fra alt jeg har lest[:D]

Da jeg venta førstemann så jeg aldri noe til slimproppen (den kan gå under fødsel også). Og med andremann gikk slimproppen ca en uke før hun ble født [:)] Har ikke sett noe til den enda....
Tror ikke det er "vanlig" at den går 1 mnd før....

ORIGINAL: mai2010

hmm..[8|] jm sa det nemlig til meg på forrige kontroll..ca 1 mnd. før..?[8|]

Hmm...det var merkelig...men det er nok veldig individuelt [:)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

ORIGINAL: mai2010

hmm..[8|] jm sa det nemlig til meg på forrige kontroll..ca 1 mnd. før..?[8|]

Hmm...det var merkelig...men det er nok veldig individuelt [:)]

ja det er nok det. er jo ikke sikkert man merker det,sånn som de over skriver.
får ta det som det kommer [;)]

kjenner noen der slimproppen har gått så har den "tetta" seg til igjenn, eller at det var bare deler av den som gikk. eller at den har gått og så har de ikke født før termin.  :p

sist svangerskap gikk den på termindagen på morningen :) tulla kom på kvelden[:D]
Denne gangen har den allerede gått (gikk for en uke siden) men det vokser bare tilbake en ny en [;)]

Sist gang gikk slimproppen etter at riene hadde startet. Den gikk ca 9 timer før Noah ble født.... Jeg såg den veldig tydelig! Som et rumpetroll med blod på [8D]

Back
Topp