Slimproppen???

lille iskaffe

Forumet er livet
Så ikke noe til den sist tror jeg.......hvordan ser den ut liksom?er det med blod?

Som slim og snørr [&:]
 Med blod i. Min gikk under fødselen da..

Som veldig tykk snørr/slim - behøver ikke være blodspor i da, det er som regel et tegn på at fødselen følger snart. Jeg hadde ikke blod i min sist, og ikke denne gangen heller

ORIGINAL: lenemor

Som veldig tykk snørr/slim - behøver ikke være blodspor i da, det er som regel et tegn på at fødselen følger snart. Jeg hadde ikke blod i min sist, og ikke denne gangen heller

men det er sånn at det kan danne seg ny er det ikke?

Jo, vist du  ikke er i fødsel så mener jeg å ha lest at det danner seg en ny.

slimete og har en gummi konsistens[&:] min gikk 2 uker før fødsel

les litt her du

les litt her du

takk[:)]

æsj, det var ikke så god informasjon der - jeg mener ganske bestemt at det var slimproppen jeg så sist jeg gikk gravid - da gikk den en gang mellom 15. og 30. august, og Johanna er født 13. september... inne på den siden jeg linket til står det jo at fødselen som regel starter 1-7 dager etter at den har gått?? Har jeg aldri hørt før

æsj, det var ikke så god informasjon der - jeg mener ganske bestemt at det var slimproppen jeg så sist jeg gikk gravid - da gikk den en gang mellom 15. og 30. august, og Johanna er født 13. september... inne på den siden jeg linket til står det jo at fødselen som regel starter 1-7 dager etter at den har gått?? Har jeg aldri hørt før

har hørt at det ikke har noe spes å si jeg..at proppen ikke er noe teg til fødsel liksom[>:]

Back
Topp