slimproppen

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Må den se ut som en propp liksom?.. Kan det oxo bare være blankt slim som renner ut litt og litt?

Slimproppen ser ut som slimete tråder med blod......Det er det beste jeg kan forklare.[&:]

Ja det kom noe slim greier på papiret når jeg hadde vert på do. Men var ikke noe blod i det..
Hørt at det ikke trengte være blod der..

Takk for lykke ønskninger:)[:)]

Slimproppen var det første tegnet til at fødselen var igang ved begge mine fødsler. Men det var blod begge gangene.
Hvis det er slimproppen som er gått vill du nok merke murring i magen utover dagen som blir verre og verre. Det var det som skjedde med meg.

Oki. Har litt plager i magen hele tiden egentlig..Litt vonde kynnere og slik. Men idag stikker det ganske mye der nede..
Blir nesten litt svimmel av og tenke på det jeg! hihi[:D] Men bare fordi jeg er så glad[:D]

Du får gi tilbakemelding om hvordan du har det senere i kveld. Er ganske sikker at på at fødselen er begynt siden du har litt kynnere nå.....[:)] Det blir spennende dette....[:D][:D]

etter det du beskriver så er det nok slimproppen som har gått. for akuratt sånn du beskriver det var oxo min slimpropp [:)]
håper at fødselen din snart starter, sånn at du kan se ditt lille mirakel [:D]
lykketil

Takk for svar alle sammen[:)]
Håper det ikke er lenge igjen hvertfall!

Er sikkert slimproppen ja. Husker jeg fikk nesten litt angst da den gikk hos meg. Blir liksom ganske realistisk da! Hos meg kom det utover dagen, var ikke i tvil om hva det var. LYKKE TIL[:D]

Back
Topp