Slimproppen?!

Vonka21

Andre møte med forumet
Hei! Nå trur eg endelig at ting er igang. Er rimelig sikker på at det var slimproppen som nettopp gikk. Hva ellers skulle det ha vært? Mykje "utflodaktig"mørkt i truseinnlegget, og da eg tørka meg var det ein stor "klump" med slim. Må være slimproppen det? Hvor lenge etterpå skjedde det ting med dere??

Har kjøpt lakserolje idag...lurer på om eg skal ta litt sånn no... kor mykje anbefaler dere? Kan det på noen måte være farlig??

Det er nok slimproppen ja.. min var akkurat likedan.
Men jeg blødde masse etterpå, og det stoppa ikke så jeg ble sendt sykehuset med ambulanse.
Slimproppen gikk natt til søndag og jeg fødte natt til onsdag...

Har ingen anelse, men ønsker deg masse lykke til![:)] 

Eg tok 3 ss lakserolje igår, å det eneste eg merka var at magen blei urolig, og barnet blei superurolig!!
Men har ei venninne som tok ei halv flaske, å riene kom etter 4 tima, vannet gikk etter 6 t, å barnet kom etter 10 tima[;)]
Det er veldig individuellt....

Ville ikke tatt mer enn 4ss... kan bare resultere i maserier og et vondt rumpehull...[8|]
Slimproppen min gikk også i sted da jeg lå i badekaret... fikk plutselig øye på et tykt slim flak som fløt i vannet...den var ikke blodig, men ellers sånn som alle har beskrevet den... hmmm... håpe, håpe![:)]

lurer på om min propp har kommet[8|]
hadde noe brunt i trusa en dag å en del slim på papiret når jeg tørka meg...
er ikke helt sikker..
var en dag før helga

jeg tror min kom iforrigårs. Det var mye slim når jeg sto opp, men det var ikke blod i den. Bare tykt seigt grønn/gulaktig greier.( sossy detaljer). Kan dette være den?

Eg anbefaler ikkje lakserojle til noen...
det er noe dritt hvis det ikkje setter igang fødselen... åsså blir man jo sååå skuffa...
Noen har faktisk opplevd at barnet kom i rekordfart...Etter bare 20 min, å ho som opplevde det  hadde en helt J**** fødsel... Revninger osv...man kan jo bare tenke seg...
Ja, ja, ikkje meininga å skrem deg, men du må tenke nøye gjennom det[;)]

ORIGINAL: gravid 82

jeg tror min kom iforrigårs. Det var mye slim når jeg sto opp, men det var ikke blod i den. Bare tykt seigt grønn/gulaktig greier.( sossy detaljer). Kan dette være den?

sånn var mitt også i tillegg til det brune i trusa...
æsj[:'(]

Høres slik ut.. men om hele proppen kom ut er ikke sikkert. Jeg fikk ut litt først, men så kom det ut en stooooor klump senere. Ble nesten redd...

Ang slimpropp så har jeg ikke sett snurten av noe slimpropp her... Kan den også gå når fødselen er i gang??[8|] *håpe håpe*

ORIGINAL: Marihøne77

Ang slimpropp så har jeg ikke sett snurten av noe slimpropp her... Kan den også gå når fødselen er i gang??[8|] *håpe håpe*

det kan den sikkert for dette er første gangen jeg har merket at det har kommet en slimpropp...[;)]

ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: Marihøne77

det kan den sikkert for dette er første gangen jeg har merket at det har kommet en slimpropp...[;)]

Ja det er vel ikke alle som merker det...

Back
Topp