Slimproppen

Ninu

Betatt av forumet
Må slimproppen ha gått for at det skal bli noen modning?
Hvordan fungere det egentlig?
Og merker man alltid at den går?

Jeg er 9 dager over tiden og lurer på om det har noen sammenheng, for jeg har ikke sett noe til den.

Tror ikke det. Min har kommet sammen med vannet begge gangene. Første gangen tok det 18 timer fra slimpropp/vannavgang til gutten kom og nå med andremann tok det toppen 45 minutter......

Her gik slimproppen om morgenen og jeg fødte samme dag[:)]

Slimproppen her gikk en fredag og Emma ble født en mandag.. Det hjalp på meg, slimproppen gikk dagen etter jeg hadde vært på overtidsvurdering.. Da ble jeg strippet.. Det er bare litt ubehagelig, men man tåler det:)

Hei min gikk på en fredag,var en klup med litt blod i.Fødte dagen etter.Le3gen sa at når slimpropen går så kan du føde når som helst,fra en time til noen uker.

Jeg har født to ganger (12 og 10 dager over tiden).
Merka ikke noe til slimproppen noen av gangene, jeg...

Med førstemann kom slimproppen 14 dager før, med andremann startet fødselen med at slimproppen gikk!

Min gikk etter jeg fikk klyster på klinikken.. Man kan ikke ta feil av den og utflod i hvertfall.. Æsj.. [:'(] 

Det kom ikke noe blod når min slimpropp gikk, det kom først masse gult slim åsså kom det gjennomsiktige gele-klumper.. Litt nasty, men vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det..

ikke jeg heller.....
ORIGINAL: Minimeg

Jeg merka ikke at min gikk.

Back
Topp