Slimproppen

Bkno5661792

Andre møte med forumet
Er 39+4, og den beryktede slimproppen har løsnet litt og litt de siste 3-4 dagene. Altså kommer ikke som en stor klump slik mange beskriver, men kommer en del slim hver dag. Noen som har opplevd lignende og kan dele eventuelle erfaringer mtp tidspunkt for fødsel? Antakeligvis ikke noe fasitsvar her, men gøy å høre om erfaringer mens man venter… Begynner å bli utålmodig :dead:
 
Slimproppen min har også gått litt og litt over flere uker! Jeg er 39+5 og ikke noen andre tegn til fødsel enda… Det jeg har skjønt er at for noen så går slimproppen og fødsel ikke er langt unna, mens til andre så trenger det ikke ha noe betydning og kan vente lenge før deg blir noe mer action. Det er nok helt individuelt! Nå har ikke jeg født enda så kan ikke gi så mye mer svar enn det❤️
 
Er 39+4, og den beryktede slimproppen har løsnet litt og litt de siste 3-4 dagene. Altså kommer ikke som en stor klump slik mange beskriver, men kommer en del slim hver dag. Noen som har opplevd lignende og kan dele eventuelle erfaringer mtp tidspunkt for fødsel? Antakeligvis ikke noe fasitsvar her, men gøy å høre om erfaringer mens man venter… Begynner å bli utålmodig :dead:
Min har gått litt etappevis tror jeg med en større klump for noen uker siden. Men fra tirsdag til onsdag nå kom det vesentlig mye mer slimete utflod, samt litt annen konsistens enn før, og jaggu føda jeg innen det døgnet.. Så her var det et tegn på fødsel.
 
Back
Topp