Slimproppen

Lillytator

Forelsket i forumet
MayDay2021
✨️Julestjernene2023✨️
Hei!
Har slimproppen gått hos noen av dere? Er fjerdegangs og føler meg skikkelig noob:hilarious: slimproppen gikk under fødsel med førstemann og med de to andre så merket jeg den ikke:playful:
Men nå er jeg 33+6 og den gikk tidligere idag.. har nå litt kynnere og murringer, men det bruker jeg å ha til og få så tenker ikke så mye på det:) vet jo så klart at det ikke trenger å ha noen betydning og at den kan dannes igjen, men er det noen som faktisk har gått i fødsel når slimproppen har gått så tidlig? Eller har dere uansett gått til termin? :) Flytter om 11 dager så hadde jo vært fint om mini holdt seg inne til etter da liksom:hilarious:

Med førstemann gikk slimproppen sammen døgn som fødselen startet, men dette var til termin..

Med førstemann gikk slimproppen på termin, hun ble født dagen etter :) men hadde noe jeg trodde var slimproppen i uke 36-37 og, og da skjedde det jo ingenting.

Med første gikk slimproppen i uke 37 og fødselen startet 4 dager senere. Sist gang og denne gang gikk deler av den en måned før fødsel. Denne gangen har jeg sykt mye maserier, murringer og tak i korsryggen, men enda ikke skjedd noe.
Fikk beskjed at om den går tidlig så dannes det nytt, isåfall kan det bety noe om det er blod i slimproppen for da kan det bety at noe begynner å skje.
Men man vet aldri. Blodig slimpropp fikk jeg for 2 uker siden og enda ikke skjedd noe :hilarious:

Hvordan vet man at slimproppen har gått?
Er det en klump eller kan det komme som utflod?
Når min slimpropp gikk så så det ut som en glassmanet med litt blod i. Veldig stor greie så det var ikke tvil, men nå gikk hele greien samtidig under fødsel. Noen mister litt og litt, og andre mister hele samtidig. Tror det er mer vanlig at slimproppen er helt blank og tykkere enn vanlig utflod som gjør at de to kan skilles fra hverandre

Back
Topp