Slimproppen

Lillevenn2

Andre møte med forumet
Hei!
Tror/ganske sikker på at slimproppen min gikk i sta etter et dobesøk! Er 36+5 i dag, så ble brått litt stressa :nailbiting: Er min første, er fortsatt i jobb og ikke heeelt klart til han skal komme enda! Noen andre som har opplevd dette og eventuelt hvor lenge gikk det før baby kom?
 
Slimproppen gikk under fødsel med mine to første. Mistet Slimproppen jevnt over 3 uker før jeg fødte 3 mann (han kom 8 dager over termin) og mistet Slimproppen min idag med fjerdemann (39+2). Blir spennende å se om det har effekt på fødsel :) lykke til videre i svangerskapet dittxsmile14
 
Forrige gang gikk slimproppen 39+1, og fødsel starta 39+4. Denna gangen gikk slimproppen også 39+1. Rier 39+5 i noen timer på kvelden før det stoppa opp. Begynte på igjen med rier tidlig formiddag 39+6. Fødte samme kveld ❤
 
Kanskje denne artikkelen kan berolige deg :)

https://www.babyverden.no/fodsel/foedselsforberedelser/hvor-stor-er-slimproppen/

For min del har jeg hatt slimete utflod i flere uker allerede men ingen baby (er 39+2) er ute enda :) jordmor sa til meg at det var helt normalt.

Ja, har hatt slimete utflod i mange uker jeg også! Men i dag kom det virkelig som en hel propp :woot: Så litt greit å høre andre sine erfaringer, håper han venter til over helga hvertfall :angelic:
 
Forrige gang gikk slimproppen 39+1, og fødsel starta 39+4. Denna gangen gikk slimproppen også 39+1. Rier 39+5 i noen timer på kvelden før det stoppa opp. Begynte på igjen med rier tidlig formiddag 39+6. Fødte samme kveld ❤

Spennende! Gratulerer så mye :Heartred
 
Slimproppen gikk under fødsel med mine to første. Mistet Slimproppen jevnt over 3 uker før jeg fødte 3 mann (han kom 8 dager over termin) og mistet Slimproppen min idag med fjerdemann (39+2). Blir spennende å se om det har effekt på fødsel :) lykke til videre i svangerskapet dittxsmile14
Slimproppen gikk under fødsel med mine to første. Mistet Slimproppen jevnt over 3 uker før jeg fødte 3 mann (han kom 8 dager over termin) og mistet Slimproppen min idag med fjerdemann (39+2). Blir spennende å se om det har effekt på fødsel :) lykke til videre i svangerskapet dittxsmile14

Ja, morro å se hvor lang tid det går!
Tusentakk :angelic: lykke til, til deg også :Heartred
 
Spennende tider fremover:D med min første var ikke slimproppen en propp, men kom som blankt slim over flere dager/uker, fra ca uke 36. Fødte i uke 37+5. I dette svangerskapet har jeg hatt antydning til slim forledendag, og i går.. Og idag var det enda mer... Blankt, og ikke som en propp... For det kommer litt og litt... Er i uke 39+6 idag. 4 dager til termin, så jeg håper fødselen starter snart:rolleyes:
 
Nå gikk den på en torsdag kveld, hun ble født mandag (36+5).
 
Back
Topp