L
Luna30
Guest
Noen som har merket noe til den? Tror litt av min kom i dag, har det noe å si egentlig? (med tanke på når fødselen starter)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har merket noe til den? Tror litt av min kom i dag, har det noe å si egentlig? (med tanke på når fødselen starter)
Dette var nytt for meg også. Jeg har også mye mer tyntflytende slim, etter sex har det kommet ut små ganske harde geleaktige klumper med sæden (unnskyld detaljene). Så kanskje en sammenheng?Har tenkt litt på om det kan være slimpropp som kommer nå for tiden... mye tyntflytende slim, så leste dette på apotek1.no;
«Tyntflytende blank utflod ved termin
Hos de fleste gravide vil slimpluggen løse seg opp og komme ut som rikelig tyntflytende, blank utflod. I sjeldnere tilfeller kommer den ut som en tydelig slimpropp. Både livmorhalsen og skjedeslimhinnene produserer mye slimmot termin.»
har alltid tenkt det skal være en veldig tydelig propp, men tydeligvis ikke...
Dette var nytt for meg også. Jeg har også mye mer tyntflytende slim, etter sex har det kommet ut små ganske harde geleaktige klumper med sæden (unnskyld detaljene). Så kanskje en sammenheng?