Slimproppen

Kaffebønna

Elsker forumet
Påskekyllingene 2020
Så ikke snurten av denne i forrige svangerskap, men denne gang har jeg fulgt meg nøye og fått litt geleaktig på dopapiret med når jeg tørker meg. Har ellers litt utflod. Tenker det er sånn at disse gjennomsiktig geleklumpene er deler av slimproppen?

Dere som har hatt slimproppen gå gradvis, hvor lenge holdt det på?
 
Så ikke snurten av denne i forrige svangerskap, men denne gang har jeg fulgt meg nøye og fått litt geleaktig på dopapiret med når jeg tørker meg. Har ellers litt utflod. Tenker det er sånn at disse gjennomsiktig geleklumpene er deler av slimproppen?

Dere som har hatt slimproppen gå gradvis, hvor lenge holdt det på?
Det var sånn i mitt første svangerskap. Da kom det først et par biter, også plutselig hele greia... Men vet mange aldri ser noe til den. Har ikke merket noe denne gangen, enda..
 
Merket at den gikk ca ett døgn før med nr 3. Det var ingen tvil..snørr med litt blod:)

Med nr 4 kom den på papiret etter toalettbesøk kl 03.30. Vannet gikk 05.30 og da startet riene.

Ingen tvil da heller.
Hadde mye slimaktig utflod denne gangen så jeg lurte litt men når den gikk så var det ingen tvil.
Lykke til ♡
 
Gikk gradvis ila. to-tre dager. Den største biten kom til slutt. Hadde mye utflod gjennom hele svangerskapet, men dette var enda mer slimete og konsentrert så var ganske sikker på at det var slimproppen. Det var i underkant av en uke før fødsel.
 
Så ikke snurten av denne i forrige svangerskap, men denne gang har jeg fulgt meg nøye og fått litt geleaktig på dopapiret med når jeg tørker meg. Har ellers litt utflod. Tenker det er sånn at disse gjennomsiktig geleklumpene er deler av slimproppen?

Dere som har hatt slimproppen gå gradvis, hvor lenge holdt det på?

Den fornyes gjennom svangerskapet og særlig mot slutten la jeg merke til økt slimutflod, den kan også gå i flere omganger.
Men min gikk egentlig ikke ordentlig før jeg fikk satt inn ballong.
 
Jeg merket slim på papiret hver gang var på do og tørket meg. Fikk rier noen timer etterpå. Det tok 2 døgn, så var jenta ute.
 
Back
Topp