Slimproppen...

mymy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberfruene 2018
JuniJubel2021
Sensommerskattene 2023
Noen som har merket at slimproppen er begynt å gå? Noen med erfaring fra tidligere gjerne ?? Har så sykt "mye"slim som jeg ikke vil definere som vanlig utflod.beklager detaljene men klumper og sykt seigt Helt anderledes men forsatt ikke noe blodig slik som en leser om. Tegn på at kroppen begynner gjøre seg klar... Akkurat 4 uker til termin i dag.

Har ikke merket noe til det. Det gjorde jeg ikke sist heller. Har mange andre tegn på at kroppen forbereder seg, men ikke det

Jeg har lurt på akkurat det samme.. Har du hatt det lenge? Jeg hadde det ca. et døgn, med vanvittig mye slim hver gang jeg var på do. Men er førstegangs, så jeg har ikke noen tidligere erfaringer. Hadde det sånn fra torsdag ettermiddag til fredag ettermiddag. Ble strippet på torsdag, så tenkte kanskje at det hadde funket og gjort slik at fødselen begynner å nærme seg..

Det er kan være slimproppen ja.. [emoji4] Dette er min 4.graviditet. Med de to første så jeg ikke noe til selve proppen el blod , men har hadde litt mer gul/grønt slim.. noen uker før fødsel.. [emoji28][emoji85] Sist gang hadde jeg ingenting slim eller endret utflod, men var myk og moden..etter stripping kom det slim m blodstriper, fødte 2 dager etter.. Nå har jeg litt slim, men ikke veldig mye.. Skal strippes på onsdag hvis det går..[emoji28]

Min slimpropp gikk forrige gang, men da kom nesten hele ut så det kunne man ikke ta feil av... har hatt litt slim nå de siste dagene men har egentlig ikke tenkt det kan være proppen men bare kroppen som er sånn ;-)
Jeg fødte 4 dager etter proppen gikk sist hvertfall [emoji4]

Helt vanlig. [emoji1303] tegn på at kroppen gjør seg klar.

Jeg mistet hele min slimpropp sist ca 2 uker før fødsel.

Jeg er skikkelig spent på denne slimproppen haha er førstegangs

Sist gikk min over to dager. Første del som kom forsto jeg ikke at var del av sliproppen før resten kom dagen etter. Da var det som tykt slim med litt blod som lå i trusa.

Om du har mage til det, kan du Google bilder av slimproppen.

Jeg har lurt på akkurat det samme.. Har du hatt det lenge? Jeg hadde det ca. et døgn, med vanvittig mye slim hver gang jeg var på do. Men er førstegangs, så jeg har ikke noen tidligere erfaringer. Hadde det sånn fra torsdag ettermiddag til fredag ettermiddag. Ble strippet på torsdag, så tenkte kanskje at det hadde funket og gjort slik at fødselen begynner å nærme seg..
Tror det har vart i 2/3 dager. Ikke så mye i dag da. Men abesleutt ikke normal utfoldm super seigt og klumper.
Min slimpropp gikk forrige gang, men da kom nesten hele ut så det kunne man ikke ta feil av... har hatt litt slim nå de siste dagene men har egentlig ikke tenkt det kan være proppen men bare kroppen som er sånn ;-)
Jeg fødte 4 dager etter proppen gikk sist hvertfall [emoji4]
Var litt kjapt med 4 dager. Håper runde sep før han får komme
Sist gikk min over to dager. Første del som kom forsto jeg ikke at var del av sliproppen før resten kom dagen etter. Da var det som tykt slim med litt blod som lå i trusa.

Om du har mage til det, kan du Google bilder av slimproppen.
Hehe måtte Google og ser ut som slimproppen bare uten blod.

Sist så tror jeg ganske betemt at den gikk dagen jeg ble satt igang. En klump av slim datt ut når jeg var på do og tisset. Så var rimelig sikker på at det var proppen. Dette var 7 dager på overtid da :) har opplevd i dette svangerskapet å ha perioder med mye slim/utflod. Men klart at nå som det er bare en mnd igjen så vil jo kroppen gjøre seg klar på ulike måter. Bare vanskelig å vite om de endringene fører til fødsel i nærmeste fremtid eller om man må vente enstund :p

Min kom litt etter litt over ca en uke. En uke etter at det begynte å komme slimklumper var fødselen min i gang.

Min gikk en lørdags morgen, samtidig som jeg begynte å lekke fostervann. Noen timer senere gikk vannet ordentlig:) han ble født mandag kveld:)

Sist gang gikk slimproppen mandag kveld, og natt til tirsdag begynte riene.

Dette blir noen interessante uker fremover

Slimproppen min gikk omtrent 30 min før vannet.
Riene startet et døgn etter og tulla ble født fire timer etter riestart - 37+0.

Slimproppen min gikk med første barnet litt og litt tidlig en torsdag, også kom riene senere samme dag. Vannet måtte de ta på sykehuset, sønnen min ble født på fredag, altså dagen etter :)

Jeg så aldri noe til slimproppen sist gang, så er skikkelig spent på om den dukker opp denne gangen :P Du må ha lykke til!

Min har gått flere uker i forveien med de 2 første graviditetene , å fødte begge 2 dager over termin så for min del hadde ikke det store innvirkning til fødsel hos meg[emoji85][emoji51]

Sist gikk slimproppen fire dager på overtid med rier som startet for fult 2 timer etter, 24t etter riestart var babyen ute:)

Back
Topp