Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hørt mange beskrivelser av proppen. Men kan den være en stor, mørkerød klump??? Har bilde til illustrasjon om det er ønskelig, men fyrer det ikkje ut med engang tilfelle det er noen sarte sjeler x)
Min var ikke mørkerød, men det spørs vel hvor mye blod som er med. Du kan Google slimproppen med bildesøk og se om du finner noe som ligner (heller ikke for sarte sjeler)
Er det noe som bekymrer deg bør du ringe føden uansett!
var på føden i går pga rier og åpnet meg 1 cm på to timer. D var når jeg kom hjem denne klatten bare skle ut, og jeg synes jo det var temmelig skummelt mtp det er slikt som har komt i alle SA. Jeg sitter egentlig bare å venter på at ting skal ta seg opp, men er jo nysgjerrig på hva dette er fornoe.
Hmm. Min slimpropp så ut som skikkelig tykt forkjølelsessnørr, om jeg kan si det sånn. Var ikke blod i den, men noen har litt blod. Det der så jo nesten ut som rent koagulert blod. Kan hende det kommer av den voldsomme modningen i går Jeg ville ringt føden og sagt at det har kommet en stor blodklump som i grunn ligner på en SA. Så tar de en vurdering på om det er normalt eller om du bør ha en sjekk. Jeg aaaner ikke, men jordmor sa jeg skulle ringe til føden ved blod som er mer enn litt rosa på papiret Lykke til!
Kontakta føden først de sa bare d ikkje var bekymringsverdig med en så liten klump blod. De hadde reagert hvis den var på str med en appelsin. Men fikk ikkje svar på hva det var fornoe