Slimproppen

Cyrus

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Påskekyllingene 2020
35+3 i og dag så jeg biter av slimproppen. Jeg kan umulig tro noe skulle skje så tidlig, da ingen av mine fire har kommet tidligere enn 11 dager før termin.
Har kjent forandringer både på fasong og bevegelser, ikke minst kynnere de siste dagene.

I tidligere svangerskap har jeg bare sett den 2 ganger. I mitt andre svangerskap gikk den i sin helhet ca 3 uker før termin. Fødte ikke før to dager før termin den gang.
I Des2016 så jeg det samme som i dag. Bare små slimklumper. I de påfølgende dagene kom det mer og mer og 3 dager etter at jeg så det første gang ble minien født,-dog bare en dag før termin.

Som sagt, har vanskelig for å tro at noe skal skje nå, men merker plutselig at jeg blir mer intr i å se på papiret etter å ha tørket meg nå fremover ;)
Andre som har sett noe? :D

Har ikke sett noe:hilarious: Føler jeg har en del utflod som også kan være litt slimete til tider, men ikke sett noe som kan minne om slimproppen enda :)

Har sett biter av den lenge, men mageboeren er der enda ;)
Så den ikke sist i det hele tatt så tror i grunnen ikke den har så mye å si :p er der jo bare for å holde bakterier ute og skiftes ut hele tia så tror det er tilfeldig hvor mye man ser av den :)

Ikke sett noe denne gangen, men så den 1-2 dager før vannet gikk sist gang :) da gikk hele på en gang...i alle fall så det slik ut :hilarious:

Hm, ja. Som sagt så tror jeg ikke at noe skjer altså :) kom litt større slimsak i dag..
Det er vist utrolig sjeldent at man gå i fødsel tidligere og tidligere sier jordmor til meg.
Jeg er bare overrasket over å ha kommet så langt allerede.
Har hatt det så innmari travelt og hektisk dette svangerskapet så er liksom fremdeles i uke 27-28 inni hodet ;)
Så gikk litt mer opp for meg i går at kroppen begynner å modnes og gjøre seg klar. Det samtidig med at jeg ikke er mentalt klar for noe fødsel enda :p
Håper å bikke juli på tross av de nye permisjonsreglene som er et skår i gleden da..

Trodde jeg så noe i dag, men tror ikke det var det likevel. :)

Jeg googla slimproppen, og da kom det plutselig bildesøk. Nå er jeg dritkvalm :laughing001

Tror kanskje jeg så en del av den idag, en blank klump på størrelse med en 50øring, spennende å se om det kommer mer[emoji16]

Jeg googla forresten og, bladde ikke så langt nedover for å si det sånn [emoji28]

Back
Topp