Tørket meg etter en toalettur nettopp og da var det en gul liten slimklump på papiret. Konsistensen var litt sånn sticky, klissete mellom fingrene. Tror isåfall det er en del av den. MÅ det være blod i den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ikke være blod i den, nei. Min slimpropp var typ gele konsistens. Hvis du ikke blir kvalm kan du google "mucus plug" og se bildene på google. Før slimproppen gikk hadde jeg mye slim, sånn eggehvite/snørraktig.Tørket meg etter en toalettur nettopp og da var det en gul liten slimklump på papiret. Konsistensen var litt sånn sticky, klissete mellom fingrene. Tror isåfall det er en del av den. MÅ det være blod i den?
Ewwww måtte spørre sambo også, og det er 99% sikkert at det var slimproppen ja! Gult snørr hahahaMå ikke være blod i den, nei. Min slimpropp var typ gele konsistens. Hvis du ikke blir kvalm kan du google "mucus plug" og se bildene på google. Før slimproppen gikk hadde jeg mye slim, sånn eggehvite/snørraktig.
Hahahaha! Mye ekkelt i trusa både før og etter fødsel! Gled deg til blodklumpene kommer ÆsjEwwww måtte spørre sambo også, og det er 99% sikkert at det var slimproppen ja! Gult snørr hahaha
Jaaaaaa wæææ fikk NESTEN litt noia nåHahahaha! Mye ekkelt i trusa både før og etter fødsel! Gled deg til blodklumpene kommer Æsj
Så gøy at slimproppen er gått. Blir nok fødsel på deg nå snart med tanke på modningsriene også
Det lurer jeg også påHvordan går det med deg i dag?
Så bra ingeniørfrue Da blir han nok litt til håper vi Skal du på kontroller fremover eller lar de det gå sin gang om det skjer noe nå? Du er etter uke 34 sant?Oi sorry jenter! enda gravid, men i går hadde jeg små rier... Han tuller fælt med meg for i dag har det roa seg igjen! .....
Jeg er 36 på mandag, så de lar det gå sin gang. Har hatt rier, så de lar det gå sin gang, men siden jeg har svangerskapsdiabetes skal jeg på flere kontroller og vekstestimering med mindre han kommer snartSå bra ingeniørfrue Da blir han nok litt til håper vi Skal du på kontroller fremover eller lar de det gå sin gang om det skjer noe nå? Du er etter uke 34 sant?