Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge etter at deres slimpropp gikk, begynte de første riene? Evt. hvor mange dager før fødsel gikk den?
Jeg ble satt i gang ca 2 uker etter den hadde gått.Hvor lenge etter at deres slimpropp gikk, begynte de første riene? Evt. hvor mange dager før fødsel gikk den?
SignererSå aldri noe til den.
Spennende! Virker som brorparten føder innen kort tid etter den er gått! Slimproppen min gikk i ettermiddag (ble strippet på formiddagen) Jeg skal forhåpentligvis settes i gang i morgen, men hadde jo vært gøy om fødselen gikk i gang av seg selv! :-D Håper!
Blir spennende å se om det skjer noe nåSpennende! Virker som brorparten føder innen kort tid etter den er gått! Slimproppen min gikk i ettermiddag (ble strippet på formiddagen) Jeg skal forhåpentligvis settes i gang i morgen, men hadde jo vært gøy om fødselen gikk i gang av seg selv! :-D Håper!
Hvor lenge etter at deres slimpropp gikk, begynte de første riene? Evt. hvor mange dager før fødsel gikk den?