Slimproppen

Junibaby

Betatt av forumet
Hvor lenge etter at deres slimpropp gikk, begynte de første riene? Evt. hvor mange dager før fødsel gikk den?

Merket litt til den dagen før, men gikk tidligere på kvelden, samme kveld som vannet gikk. Rier startet ila natten og baby født natten etter :)

Mellom 1-2 uker før et sted:-)

Så aldri noe til den.

Spennende! Virker som brorparten føder innen kort tid etter den er gått! Slimproppen min gikk i ettermiddag (ble strippet på formiddagen) Jeg skal forhåpentligvis settes i gang i morgen, men hadde jo vært gøy om fødselen gikk i gang av seg selv! :-D Håper!

Spennende! Virker som brorparten føder innen kort tid etter den er gått! Slimproppen min gikk i ettermiddag (ble strippet på formiddagen) Jeg skal forhåpentligvis settes i gang i morgen, men hadde jo vært gøy om fødselen gikk i gang av seg selv! :-D Håper!

Så spennende!! Lykke til :):)

Blir spennende å se om det skjer noe nå ☺️ forrige gang måtte jordmor ta slimproppen etter 20 timer med ineffektive (men veldig vonde) rier.

Min gikk for ca 2 uker siden! Har 2 cm åpning .ble strippet av legen den 15.mai fikk rier etter det men de stopa!Nå er alt stopet og jeg sitter her fremdeled og venter! Har vasket vinduer også prøvde sex men fikk ikke kynner engang av det!

Har aldri opplevd at slimproppen har gått. Ble igangsatt på dag 10 over termin forrige gang.

Back
Topp