Slimproppen..

Vic123

Flørter med forumet
Hadde termin på søndag og tidligere i dag så gikk den såkalte slimproppen, håper virkelig at det er et tegn på at hun vil komme ut snart :-) Hvor lang tid tok det for dere etter at slimproppen gikk? Og gikk hele med en gang eller kom den i flere "omganger" ? :-)

Min gikk første gang i uke 36 (tror kanskje det bare var deler av den som kom), og den gikk delvis på nytt igjen nå på fredag (uke 41+1). Har slimet og blødd hver dag siden da, og nå er jeg 41+6. Ingen baby her ennå, men blir igangsatt etterpå :-) Tålmodighetsprøve å være gravid!

Så aldri slimproppen, men fikk slimete utflod rett før riene startet 1 dag før termin. Masse lykke til :)

Min gikk litt hver dag i en uke før fødselen. Dagen jeg fødte endret den farge fra blank til brun. :)

Trodde den gikk forrige onsdag, men ikke født enda gitt.. Strippet 2 ganger nå, og ny time på sykehuset i morgen!
Ikke sett noe til slimproppen med de to forrige barna.
Lykke lykke til - håper det er din tur;)

Min gikk første gang i uke 36 (tror kanskje det bare var deler av den som kom), og den gikk delvis på nytt igjen nå på fredag (uke 41+1). Har slimet og blødd hver dag siden da, og nå er jeg 41+6. Ingen baby her ennå, men blir igangsatt etterpå :) Tålmodighetsprøve å være gravid!

Ja, det har du rett i! :-)

Trodde den gikk forrige onsdag, men ikke født enda gitt.. Strippet 2 ganger nå, og ny time på sykehuset i morgen!
Ikke sett noe til slimproppen med de to forrige barna.
Lykke lykke til - håper det er din tur;)

Tusen hjertelig takk, lykke til der også :-)

Back
Topp