Slimproppen

terri91

Betatt av forumet
Når er det vanlig at slimproppen "går" ? Er det ofte mye før fødsel? Er det når man begynner å bli moden for fødsel?

Veldig variert. Det er ikke alle som merker noe til at den går, hos noen går den flere uker før fødsel og dannes på nytt igjen. Trenger ikke ha noe betydning for når man føder i det hele tatt.

Sniker fra februar:) her har litt og litt av den gått siden 2-3mnd siden, men uten blod i:) den kan gå flere ganger og dannes på nytt uten at det har noe å si

Min gikk lenge før, to ganger sist. Gikk med åpning en stund før fødsel da. Gikk 10 dager over, så trenger ikke bety at det skjer noe :)

Min gikk for 6 uker siden. Men da dannes det ny :)

Har aldri sett eller merka noko som helst til nokon slimpropp, til tross for at eg har født to barn.

Merka aldri noe til den slimproppen sist jeg. :p

Merka aldri noe til den jeg heller :-)

Første gang merka jeg ikke no, men forrige gang så satt den som en slimklatt på papiret når jeg var på do. Minnes at det skjedde noen dager før fødsel, men tror det er veldig forskjellig på om det er rett før fødsel eller ikke...

Har 2 fødsler bak meg og ikke sett noe til den:p

Ingen erfaringer og ikke sett noe til denne enda, men når vi begynner å komme inn på flere slike tema føler jeg kanskje fødselen nærmer seg med stormskritt :p

Min gikk da riene hadde startet etter igangsetting med modningspiller.

Back
Topp