Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4 dager overJeg hadde ikke vært i offentlig bad da nei.. Er det lenge til termin?
Jeg ville ikke ha dratt
Ville holdt meg hjemme![]()
Åå, tusen takk for raske svarTror du bør holde deg hjemme da ja ;-)
Takk! Åå, det hadde vært fantastisk!!Da ville jeg holdt meg hjemmeher startet riene 4 timer etter slimproppen gikk 6 dager på overtid
Lykke til!
Tusen takkHadde ikke dratt.... Kan være tegn på at fødsel er i gang :-D Lykke til!
Oi! Så spennende. Var faktisk litt usikker når jeg googlet det. Var noen rare bilder. Beklager detaljer, var var bare blankt slim her. Men jeg leste at det ikke trenger å være noe farge, men kan også være blanktRiene mine startet 20 minutter etter slimproppen gikk, og det var ikke tvil om at det var slimproppen det var. Veldig beskrivende ord på den dingsen! Lykke til, kos deg med idol og hvil så mye du kan.
Takk for det!Lykke til![]()
Min hadde omkrets som en 5-krone, nesten like tykk som den var bred og både blank og blodete. En skikkelig slimete propp. Du hadde ikke klart å stikke en gaffel i den uten at den hadde hoppet til siden liksom... Hehe! Aldri googlet bilder, bare skjønte at det var dette som måtte være den berømte slimproppen!Oi! Så spennende. Var faktisk litt usikker når jeg googlet det. Var noen rare bilder. Beklager detaljer, var var bare blankt slim her. Men jeg leste at det ikke trenger å være noe farge, men kan også være blankt![]()
Takk! Nå skal det slappes av og så håper jeg det skjer noe snart![]()
Min var ikke slik. Var bare en del slim. Men det var visst vanlig det og, at det kan være deler av den og resten kommer ved vannavgang/fødsel. Men er ikke i tvil, var så slimete konsistensMin hadde omkrets som en 5-krone, nesten like tykk som den var bred og både blank og blodete. En skikkelig slimete propp. Du hadde ikke klart å stikke en gaffel i den uten at den hadde hoppet til siden liksom... Hehe! Aldri googlet bilder, bare skjønte at det var dette som måtte være den berømte slimproppen!Lykke til da, dette blir spennende
![]()
TakkerLykke til!![]()
Du får holde oss oppdatertMin var ikke slik. Var bare en del slim. Men det var visst vanlig det og, at det kan være deler av den og resten kommer ved vannavgang/fødsel. Men er ikke i tvil, var så slimete konsistens![]()
Tusen takk! Er veldig spent![]()