Slimproppen!

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Vært mye snakk om denne i det siste, men nå tror jeg den gikk.. Etter en uke med ekstreme mensensmerter og kynnere. Kom masse slimaktig med utflod og friskt blod på papiret nå, jeg og samboer har ikke hatt samleie på noen dager, så da er det vel slimproppen??

Leste noe om at man ikke skulle ha sex eller bade på offentlige bad når den har gått? Åssen er det? :) 36+1

Oi, det hørtes veldig ut som slimproppen i allefall :) Kanskje er det noe på gang? :D jeg er ikke helt sikker på hvordan det er ift sex og bading, syns alle sier så mye forskjellig.
Er jo lov å håpe! 30 dager til termin, men gjør meg ingenting om han kommer litt før :p Han er over gjennomsnittet også, så han er jo ikke så liten :) Prøvde å lese litt om den, men står jo forskjellig overalt :/

Har hørt du ikke kan bade når den er gått.. men sex kan du vel ha helt til vannet går har jeg fått beskjed om?

Du skal ikke bade. Sex er trygt. Men vit at vis han kommer inni deg kan dette påvirke åpningen, å sette i gang riene ;) selve akten skader ingen

Man kan trygt bade, sa min Jordmor:) Fordi det fortsatt ikke er rett inn til babyen:) Men ja, den skal hjelpe mot infeksjon osv. Så når den ikke er der, er det vel logisk at det blir en litt høyere risiko kanskje. Men....Jeg bader fordi jeg må pga bekkenløsning. Jeg har ikke fått infeksjon eller andre plager.

Så lenge ikke vannet har gått, skal det gå fint:)

<3 Venter en liten jente i Oktober<3

Høres ut som proppen ja!:) Så spennende!!

Du må holde oss oppdatert utover kvelden å natten. Krysser fingrene for at din tur har kommet :) Masse lykke til!

Han er i magen ennå hvertfall, men han har vært overivrig idag! Og jeg har hatt noen sterke mensensmerter og kynnere, kjennes ut som jeg skal begynne å blø hele tiden, selvom jeg vet at jeg ikke gjør det. Har syti og klaga i 2 uker nå på at jeg så vidt kjenner han,og idag sa det bare pang! Han har vært så aktiv at jeg er helt sliten i magen, til og med besøket idag fikk se og kjenne han hadde party :p men blir liksom litt bekymra jeg, er det tilfeldig eller noe på gang? :/

Trudde man ikke kunne bade hvis vannet går... Er jo ikke alle som vet eller får med seg at slimproppen går?

Sent from my iPhone using BV Forum

Spennende! :D

-Fra appen-

Back
Topp