Elisabeeth
Glad i forumet
Jeg var nettopp på do og når jeg tørket meg kom det masse blankt slim.. Det minnet om slimproppen. Er dette farlig? 13+2
Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke slimproppen er helt blank.
Jeg trodde og min forsvant i morrest og den hva vit og nesten "størknet" med blodspor.
Google bilder så ser du
Mye blank utflod (hvitlig og) er helt normalt i svangerskapet
Den lignet veldig på den slimproppen jeg mistet når fødselen startet, når jeg gikk gravid med jenta mi og synes ikke det lignet på utflod i det hele tatt. Det kom masse når jeg tørket meg.. Jeg googlet "mucus plus" bare for å se og den var helt lik. Gul\hvit\, blank, og slimete.. Bilde fra google.
Synes det ser mer ut som utflod.
Men om du er bekymret kontakt lege
Jeg mistet deler av min fikk jeg forståelsen av og legen sa i formiddag at jeg trengte ikke bekymre meg så lenge mormunnen og livmorhalsen så fine ut
Okei, men hvis det hjelper så var det ei på mitt forrige terminforum som mistet slimproppen i uke 23, men alt var i orden, den kan visst gå flere ganger fikk hun beskjed om, men har aldri hørt om det så tidlig før. Alt er nok i ordenDu kan jo ha rett! Selv om jeg tviler på at det er utflod, da den var helt lik slimproppen jeg mistet forrige gang. Innbiller meg at jeg fikk svake mensensmerter og akkurat som magen "strammer" seg nederst etter den gikk, men det kan jo bare være kynnere. Jeg er ikke så beskymret lengre etter å ha lest litt, så jeg ser det litt an..
Okei, men hvis det hjelper så var det ei på mitt forrige terminforum som mistet slimproppen i uke 23, men alt var i orden, den kan visst gå flere ganger fikk hun beskjed om, men har aldri hørt om det så tidlig før. Alt er nok i orden
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14