Slimproppen?

Gabella

Forelsket i forumet
Augustbarna 2021
Jeg tror min slimpropp, eller i hvert fall deler av den, har gått nå. Da jeg var på do i morges var det store mengder slim på papiret, helt annerledes enn utflod. Veldig geleaktig og blank/gult i fargen. 3 uker igjen til termin i dag, så spennende om det kommer til å skje noe snart:p

Noen andre som har opplevd noe lignende?

Hadde sånn i dag jeg å, men er ikke sikker på om det er slimproppen :p vanskelig å si hvis det kommer litt og litt, lettere hvis hele hadde kommet med en gang :p 5 uker til termin her :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oi! Så spennende! :)
Sist begynte riene 12 timer etter at proppen gikk hos meg.
Lykke til :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Høres ut som slimpropp det ja :P Men slimproppen bygger seg opp igjen så selv om deler har gått , så trenger det ikke å bety at fødsel er irundt hjørnet ;)
Pass bare på å ikke bade når den har gått, pga infeksjonsfare.. :)

Jeg sniker jeg.. Min går jevnlig gjennom hele svangerskapet. Men på slutten er den store finalen og da har den starter noen dager (sist fire dager) etter den gikk :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Deler av slimproppen har gått her også de siste 2-3 ukene, men det er desverre ikke noe tegn på noe nært forestående (med mindre det kommer en stor slimpropp og den har litt blodspor i seg) fordi den kan bygges opp igjen. Men at det er en modning på gang er ihvertfall sikkert :)

Jeg fikk blødninger forrige tirsdag - som igjen gikk over til gult utflod - men i dag da jeg våknet så jeg litt spor av blod - jeg vet ikke om slimproppen har gått her eller hva. Men sist tirsdag ble jeg innlagt og her har det åpnet seg 4 cm - så jeg håper det skjer snart - tungt å være gravid nå i uke 36+5

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror jeg lett kan bli redd om jeg oppdager spor av blod! Hvordan vite at det er slimproppen?

Back
Topp