Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snodig konsistens i hvertfall, en blanding mellom gummi og snørr. Gulgrønn farge. Kom i 2 omganger, først ei klyse på str med en liten plomme, deretter kom en på str med en drue. Den siste måtte jeg klemme på og da var det noen flekker i den som kunne minne om litt blod. Har ikke merket noen endring der nede, med tanke på en evt. soppinfeksjon.? Jaja, det får bli et lite mysterium. Bare skvatt til, er vant til mye og rar utflod men dette var annerledes
Sent from my iPhone using BV Forum
Snodig konsistens i hvertfall, en blanding mellom gummi og snørr. Gulgrønn farge. Kom i 2 omganger, først ei klyse på str med en liten plomme, deretter kom en på str med en drue. Den siste måtte jeg klemme på og da var det noen flekker i den som kunne minne om litt blod. Har ikke merket noen endring der nede, med tanke på en evt. soppinfeksjon.? Jaja, det får bli et lite mysterium. Bare skvatt til, er vant til mye og rar utflod men dette var annerledes
Tror ikke det. Det er jo den som står i åpningen, men deler av den kan være igjen når vannet går, også kan sliimproppen gå uten at du merker det da. Ved dobesøk osvEt annet spm ang slimpropppen, kan vannet gå uten at denne har gått?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Et annet spm ang slimpropppen, kan vannet gå uten at denne har gått?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Har forstått at slimproppen kan løsne i omganger og dermed ikke lett å oppdage. Er det fryktelig viktig å vite det eksakt? Jeg er ikke sikker på om de bitene som kom ut var slimproppen. Men mengden utflod har økt siden og jeg har endel mensmurringer..Kan slimproppen gå uten man merker det ?? Var hos jordmor i går og hun mente jeg måtte følge med om jeg hadde masse slim og slimproppen går! Men slimproppen er jo en liten "klump " burde man ikke merke det selvom den bare forsvinner pga do besøk!! Jeg sliter med masse mens murringer og gjort det lenge! Jordmor mener dette er modning! Men har ikke noe slim! Kommer det mere slim hvor nærmere fødsel man kommer?? Eller har ikke det noe å si??
Nei ikke viktig og vite dette eksakt ! Men siden jeg er førstegangs fødende er det litt greit og vite hva som skjerHar forstått at slimproppen kan løsne i omganger og dermed ikke lett å oppdage. Er det fryktelig viktig å vite det eksakt? Jeg er ikke sikker på om de bitene som kom ut var slimproppen. Men mengden utflod har økt siden og jeg har endel mensmurringer..
Sånn og forstå Trodde JM var opptatt av å få vite når vi mistet slimproppen, jeg har skjønt at det ikke er like lett å registrere bestandig Førstegangs her også, derfor jeg ble litt satt utNei ikke viktig og vite dette eksakt ! Men siden jeg er førstegangs fødende er det litt greit og vite hva som skjer