Slimproppen

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
La oss si det sånn; hva kan det være hvis du har tygget en 1/6 banan godt og lenge og spytter den ut i et truseinnlegg? Er det en del av slimproppen eller må det være blod/misfarget?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke godt å si. Vedrører var slimproppen ganske blankt slim, med blodspor, litt rosaskjær. Fast sammen. Mens slimete utflod bare var slim... Men jeg vet ikke.

Hæ? Nå skjønte jeg ikke helt. Hva er sammenhengen mellom en tygget sjettedels banan spyttet i trusa og slimpropp? Er det utseende du mener? Og mengde siden du skriver en sjettedel?

Slimproppen min var lang, klumpete, gul/grønn gjennomsiktig med blått i (blodårer) og blod i.

Men min gikk under fødsel og hele gikk. Hos mange går litt av slimproppen også danner det seg en ny igjen. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min så ut som en blank gelebit, helt gjennomsiktig med et lite hint av rosa.

Min slimpropp var og blank og hadde blodspor, tydelig at det var slim..

Det du beskriver kan nesten høres ut som en soppinfeksjon???

Snodig konsistens i hvertfall, en blanding mellom gummi og snørr. Gulgrønn farge. Kom i 2 omganger, først ei klyse på str med en liten plomme, deretter kom en på str med en drue. Den siste måtte jeg klemme på og da var det noen flekker i den som kunne minne om litt blod. Har ikke merket noen endring der nede, med tanke på en evt. soppinfeksjon.? Jaja, det får bli et lite mysterium. Bare skvatt til, er vant til mye og rar utflod men dette var annerledes :)

Snodig konsistens i hvertfall, en blanding mellom gummi og snørr. Gulgrønn farge. Kom i 2 omganger, først ei klyse på str med en liten plomme, deretter kom en på str med en drue. Den siste måtte jeg klemme på og da var det noen flekker i den som kunne minne om litt blod. Har ikke merket noen endring der nede, med tanke på en evt. soppinfeksjon.? Jaja, det får bli et lite mysterium. Bare skvatt til, er vant til mye og rar utflod men dette var annerledes :)

Sniker og snoker jeg.. men denne forklaringen, delikat som sånt høres ut :-p , minner om slimproppen som gikk da jeg fødte datteren min ihvertfall :) Den var kanskje mer gjennomsiktig/gul og litt geleaktig også, men ja, noe sånt som du beskriver. Kom i to omganger hos meg, først mye, så enda mer :-p

Nei det høres ikke ut som sopp nei...

Et annet spm ang slimpropppen, kan vannet gå uten at denne har gått?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tror ikke det. Det er jo den som står i åpningen, men deler av den kan være igjen når vannet går, også kan sliimproppen gå uten at du merker det da. Ved dobesøk osv:-)

Vannet kan gå ilag med slimpropen :-) i tillegg kam slimproppen gå uten at en vet om det :-)

Kan slimproppen gå uten man merker det ?? Var hos jordmor i går og hun mente jeg måtte følge med om jeg hadde masse slim og slimproppen går! Men slimproppen er jo en liten "klump " burde man ikke merke det selvom den bare forsvinner pga do besøk!! Jeg sliter med masse mens murringer og gjort det lenge! Jordmor mener dette er modning! Men har ikke noe slim! Kommer det mere slim hvor nærmere fødsel man kommer?? Eller har ikke det noe å si??

Kan slimproppen gå uten man merker det ?? Var hos jordmor i går og hun mente jeg måtte følge med om jeg hadde masse slim og slimproppen går! Men slimproppen er jo en liten "klump " burde man ikke merke det selvom den bare forsvinner pga do besøk!! Jeg sliter med masse mens murringer og gjort det lenge! Jordmor mener dette er modning! Men har ikke noe slim! Kommer det mere slim hvor nærmere fødsel man kommer?? Eller har ikke det noe å si??
Har forstått at slimproppen kan løsne i omganger og dermed ikke lett å oppdage. Er det fryktelig viktig å vite det eksakt? Jeg er ikke sikker på om de bitene som kom ut var slimproppen. Men mengden utflod har økt siden og jeg har endel mensmurringer..

Har forstått at slimproppen kan løsne i omganger og dermed ikke lett å oppdage. Er det fryktelig viktig å vite det eksakt? Jeg er ikke sikker på om de bitene som kom ut var slimproppen. Men mengden utflod har økt siden og jeg har endel mensmurringer..

Nei ikke viktig og vite dette eksakt ! Men siden jeg er førstegangs fødende er det litt greit og vite hva som skjer :)

Nei ikke viktig og vite dette eksakt ! Men siden jeg er førstegangs fødende er det litt greit og vite hva som skjer :)
Sånn og forstå :) Trodde JM var opptatt av å få vite når vi mistet slimproppen, jeg har skjønt at det ikke er like lett å registrere bestandig :) Førstegangs her også, derfor jeg ble litt satt ut :p

Back
Topp