Slimproppen?

mammatildennis2014

Betatt av forumet
Jeg lurer på om kanskje slimproppen har gått... Er 37+1 nå og ting kan jo skje.. Har hatt veldig slimete utflod i hele dag, eller da jeg våknet hadde jeg masse slim lignende greier i trusa, så har gått med bind på for sikkerhetsskyld. Det har kommet litt nå og da i hele dag og da jeg skulle vaske meg nedentil nå i kveld var det masse slimlignende som kom ut og det var litt blod også på kluten. Ikke så mye blod at jeg ble skremt, men sånn at jeg reagerte på fargen bare. Har hatt ganske kraftige kynner i 4 dager nå og en av dagene trodde jeg faktisk det var rier siden de kom ganske jevnt, men det gikk over :-) ellers har dagen i dag vært kjempe rar, for jeg var ute å gikk en liten deilig tur, følte meg superfrech , men da jeg skulle på butikken greide jeg å gå på trynet i trappa og skrubbet opp kneet veldig. På butikken fikk jeg så kraftige kynner at jeg måtte holde meg fast i en frysedisk og seinere i samboeren..
Kan vel kanskje tyde på at jeg går mot slutten snart? :-)
Noen som har opplevd noe lignende eller har noen tanker?

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres ut som slimproppen! Hos noen går den dagen før fødsel og hos andre lenge før fødsel. Men me tanke på kynnerene dine så virker det som om kroppen jobber med noe :-) kanskje modning eller snart fødsel :-D her har slimproppen gått tre ganger dette svangerskapet. Siste gang for 1,5 uke siden og etter det har det vært mye Slim og blod hver dag :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Kan høres ut som slimproppen ja.
Spennende.
Kan jo som nevnt over ta både uker og bare timer/dager nå.
Sist gikk slimproppen i 12 tiden, merkbare kynnere/rier i 17 tiden, vannet i 24 tiden og 5 var han ute.

Høres absolutt ut som slimproppen :) bare synd man ikke vet om det betyr baby i helga eller om tre uker :D kan være greit å holde seg unna offentlige bad da :)

Jeg var ikke i tvil når slimproppen gikk forrige gang, men likevel tok det mange uker før fødsel...

Spennende! Min slimpropp var en ganske stor fast klatt med rosa striper i som ble mer og mer blod utover dagen og neste morgen var ungen ute :) Men vet jo slimpropp ikke trenger å bety fødsel da :)

Er nok slimproppen ja.. Lukter rart å.
Forrige gang gikk min dagen før fødselen startet.. veldig individuelt. Uke 37, da er du snart i mål ♥

Høres ut som det er noe på gang!! Spennende, lykke til !! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Spennende :) Ingen slimpropp her, merket forsåvidt ikke at den gikk sist heller :P

Spennende. Jeg merket ikke at slimproppen gikk forrige gang..... :)

Sent from my iPad using BV Forum

38+4(?) og fortsatt ikke skjedd noe :-) har på følelsen av at jeg kommer til å gå ca en uke til før noe skjer no , men har mye kynner hver dag og er veldig lei nå, så for min del kan fødselen bare komme i gang :-)

Spennende :-)
Sist kom ikke min før etter en del timer med modningsrier. Har mye mer vonde kynnere og stikkinger nå enn sist, men tørr ikke håpe det har noen effekt :-P

Jeg har ikke merket at slimproppen har gått de to andre gangene.
Tror den kan gå en stund før fødselen ;)

Back
Topp