Slimproppen

Frøken83

Forelsket i forumet
Hei dere som har født før.. Jeg er 39+3 idag, andregangsfødende. Våknet rundt 6 i morges av et godt tak i magen og nede i korsryggen. De har kommet og gått med varierende varighet og styrke, og nå gikk slimproppen, også roet vondtene seg igjen.. Flere som har hatt 'rier/vondter' i forbindelse med at proppen gikk? Sist ble jeg satt i gang, så føler meg litt førstegangs her ;)

Min bare gikk, uten å gjøre noe særlig av seg ;) Men det kan jo være tilfeldig at taka roa seg da proppen gikk. Kanskje det rett og slett er ting på gang?!

Håper jo på det, er så lei nå!! Må nok ut og vagge meg en liten tur og se om jeg får litt gang igjen ;)

Slimproppen min gikk uten noe ubehag. Men riene startet dagen etter, så fødte jeg 3dager etter det igjen :-)

Min har gått sånn litt etter litt i løpet av tre dager... Har sammentrekninger som er av og på samtidig...

Min gikk på samme måte som din. Fikk en godt tak i ryggen på søndag i 1 tiden, så kom det litt og litt slim og småtak etter det. Rundt 15.00 gikk slimproppen, og så starta riene hvert 15 min frem til det var aktiv fødsel mandag i 15 tiden. Men har hørt at slimproppen kan gå både dager og uker før det setter i gang. Lykketil <3

Med førstegangstjeneste hadde jeg litt murringer i mage/rygg på dagen og natten, så gikk slimproppen på morgenen etter dette. Så et rolig døgn og natt m god søvn, før d kom mer jevnlige rier utover dagen og alt var igang.

Back
Topp