Den gikk nettopp i sted
er bare 35+4 og kjenner ikke noe spesielt så tror det er enda en stund til fødsel 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den gikk nettopp i steder bare 35+4 og kjenner ikke noe spesielt så tror det er enda en stund til fødsel
![]()
Sist gang så gikk den på en torsdags morgen og søndag ble hun født me da gikk den og gikk den. Nå var det masse slim veldig lysebrunt. Forsatt en del slim når jeg er på doJeg må bare spørre.
Men hvor mye kommer da i forhold til utflod? Skjønner man at Aha, propp.
Eller er det bare litt "ekstra".
Beklager, men er nysgjerrig på om det er det jeg har hatt et par ganger.
Ja, du skjønner at det er slimproppen. Den er seig, en klump - ikke bare slim på papiret. Noen ganger har den en stripe blod i seg. Google "mucus plug" så ser du bilder av den.Jeg må bare spørre.
Jeg har googlet både beskrivelser og bilder og synes det er stor forskjell.Jeg må bare spørre.
Min gikk 3 ganger sist så forundrer meg ikke om den gjør det denne gang ogsåÅååh,heldige duser på januar gruppa også,der går de i ett!! så aldri noe til den forrige gang,og får vel ikke "gleden" denne gang heller :-/
Kan hende den dukker opp denne gangen daÅååh,heldige duser på januar gruppa også,der går de i ett!! så aldri noe til den forrige gang,og får vel ikke "gleden" denne gang heller :-/
Kan hende den dukker opp denne gangen daSelv om du ikke så den sist så har det ingen betydning for om den går denne gangen.