Slimproppen

Lilly_84

Flørter med forumet
Jeg er førstegangs så aner ikke hvordan den berømte slimproppen ser ut. Så til dere som kan noe om dette, er det sånn at den kommer som en stor klump eller kan bare deler av den komme ut? Er det mye blod inn i bilde? Setter pris på svar:)
Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app

Google slimpropp, velg bilder så får du se eksempler. Så aldri noe til proppen sist, og ikke så langt denne gangen heller.
Kan vell være alt fra gulaktig til glassmanet-aktig, med og uten blod.

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Google slimpropp, velg bilder så får du se eksempler. Så aldri noe til proppen sist, og ikke så langt denne gangen heller.
Kan vell være alt fra gulaktig til glassmanet-aktig, med og uten blod.

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

signerer denne :)

Da tror jeg kanskje deler av den gikk i dag, det var ikke en så stor klump som jeg ser på bildene, men lignet veldig. Er 33+1 i dag, har det noe å si når slimproppen går? Noen med erfaring?

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app

Sniker...
Slimpropp med blod er typisk tegningsblødning og veldig ofte tegn på nært forestående fødsel.
Slimpropp uten blod kan komme lenge før fødsel og behøver ikke ha noen relasjoner til fødsel.

Hørt at flere opplever at den går tidlig, med blod og alt, men at ingenting skjer og at det gjerne dannes ny.

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13

Så ikke noe til dn sist.. Aner ikke :p

Storebror mars 2007
Lillebror ventes sept 2013

Den kan gå samme dag som fødselen starter helt til ca 2 uker før fødsel starter. Det er en hvit/ blank geleklump som oftest. Kan ligne litt på utflod. Noen får litt blodspor med i tillegg, andre ikke. Ikke alle som ser noe til den heller :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Back
Topp