Slimproppen

babysykigjen

September 2013 <3
må tror jeg noe av slimproppen min gikk, akkurat ferdig i dusjen, og ut kom det en diger klump med slim. Lurer veldig på hva som skjer med kroppen min nå om dagen, jammen bra jrg skal på ultralyd i dag, har mange spørsmål kjenner jeg. Hadde noen skikkelige sammentrekninger i går ettermiddag.

Høres ut som det er mye som skjer i kroppen din i dag.... Håper ikke du skal føde snart. Bra at du skal på ul i dag, hold oss oppdatert etter det ;)
Lykke til!!

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Ferdig på ultralyd, og lillegutt har det heldigvis bra i magen enda. Jeg hadde ennå en god
lås mellom gutten og verden som legen sa :) skal på ny kontroll om 13 dager. Han veier
ca 1470 gram nå :) så litt mindre enn gjennomsnittet til en på 30 uker :)

Ferdig på ultralyd, og lillegutt har det heldigvis bra i magen enda. Jeg hadde ennå en god
lås mellom gutten og verden som legen sa :) skal på ny kontroll om 13 dager. Han veier
ca 1470 gram nå :) så litt mindre enn gjennomsnittet til en på 30 uker :)
Så flott :) ja slimproppen kan vel gå flere ganger ila svangerskapet.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Så flott :) ja slimproppen kan vel gå flere ganger ila svangerskapet.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kan den det ja, det visste jeg ikke :) lærer stadig noe nytt :) veldig glad for alt som er bra medlillebror :) satser på at han holder seg inne til ihvertfall midten på august :)

Høres ut som det er mye som skjer i kroppen din i dag.... Håper ikke du skal føde snart. Bra at du skal på ul i dag, hold oss oppdatert etter det ;)
Lykke til!!

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Ja det skjer mye i kroppen min om dagen, og jeg håperdet snart stopper :) legen i dag sa at jeg kunne ha opp mot 6 sammentrekninger i timen uten atdet påvirket livmorhalsen enda :)

Back
Topp