Slimproppen?

Klar?

Betatt av forumet
Hei.
Merket plutselig at jeg ble veldig våt i trusa. Gikk for å sjekke hva det var, og det var mye slim. Det var ikke blod. Kan det være slimproppen? Noe man bør gjøre i forhold til det? (Jepp, er en forskrekket førstegangsfødende;))

Hei.
Merket plutselig at jeg ble veldig våt i trusa. Gikk for å sjekke hva det var, og det var mye slim. Det var ikke blod. Kan det være slimproppen? Noe man bør gjøre i forhold til det? (Jepp, er en forskrekket førstegangsfødende;))
Veldig vanskelig å si. Kan være deler av den eller bare mye tykt slim. Slimproppen gikk med nr to etter jeg var blitt strippa. Da var det STOR(E) klumper med blod i. (sorry detaljer;))

Venter nr 3 4. August:)

Kan være det. Men også en god dose utflod. Når min propp gikk kom den som en stor klump( lignet en glassmanet) med blodstriper,men slimproppen kan også gå stykkvis. Var slimet sånn skikkelig seigt?

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Hehe:) flott med detaljer, er vanskelig å vite hva man skal se for seg. Det var noe tyntflytende slim og noen hardere klomper i.

Slimproppen min gikk da jeg skulle ha nr.1 og da var slimet helt blangt med en blodstreng i. Men er slimproppen helt blank med blod/blodstrenger i eller kan den være tykk med litt farge? Sorry ekkelt spørsmål men.. :-P

♡Termin 15 juli♡

Den kan vel være i flere farger. Grønn, blank, hvit. Trenger heller ikke være blod i den

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Back
Topp