K Katmoon Forelsket i forumet Juli13-jentene 16 Jun 2013 #1 Lurer på om proppen min har gått i løpet av igår og idag... Noen andre med 'løs propp'? Termin 4.juli
Lurer på om proppen min har gått i løpet av igår og idag... Noen andre med 'løs propp'? Termin 4.juli
PuseBebi Nybakt mor for første gang Juli13-jentene 16 Jun 2013 #2 Jeg tror deler av min gikk tidligere i uken. Kom enorme mengder slim en kveld, og litt dagen etter. Kan umulig har vært noe annet ---------------------------- Termin 17. juli ❤
Jeg tror deler av min gikk tidligere i uken. Kom enorme mengder slim en kveld, og litt dagen etter. Kan umulig har vært noe annet ---------------------------- Termin 17. juli ❤
Gizom Gift med forumet Juli13-jentene VIP 16 Jun 2013 #3 En av jentene som fødte på fredag mistet som torsdag kveld) Kanskje du er nestemann ? Venter ei tulle 4. Juli 2013
En av jentene som fødte på fredag mistet som torsdag kveld) Kanskje du er nestemann ? Venter ei tulle 4. Juli 2013
K Katmoon Forelsket i forumet Juli13-jentene 16 Jun 2013 #4 Ja, er jo lov å håpe... Men virker ellers ikke som om hun har det travelt, så jeg tør ikke begynne å vente på ordentlig helt enda... ;-) Termin 4.juli
Ja, er jo lov å håpe... Men virker ellers ikke som om hun har det travelt, så jeg tør ikke begynne å vente på ordentlig helt enda... ;-) Termin 4.juli
Gizom Gift med forumet Juli13-jentene VIP 16 Jun 2013 #5 Mine fødsler har startet med at proppen (med blod)har gått Venter ei tulle 4. Juli 2013
M mortil3stk Forelsket i forumet 16 Jun 2013 #6 Spennende ingen propp som har gått her ❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤