Slimproppen!?

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Ja jeg er jo hjemme hos foreldrene mine i Danmark! Hadde sittet stille og rolig nede ved elven og spist is. Så kjente jeg at trusa klistret seg fast og det var veldig klebrig. Så når jeg gikk på do lå det deler av en tykk Grønnlig gjennomsiktig ting, med akkurat som blodtråer(!!) inni. Og dette er vell slimproppen? Den kom ikke før uke 35 forrige gang, og så litt annerledes ut, men det var gjerne for den kom i deler. Ting begynner og bli mer og mer virkelig!

Jeg har ingen erfaring, men jeg ville tolket det sånn at det er det ja..

Så da skal man ikke bade? Sant? Skal jo på
The Reef imorgen, men mener og huske fra forrige gang man ikke skal bade i sånne badeland osv!?

Nei, pga infeksjonsfaren!hvor langt er du nå? Kan jo danne seg ny. Men tror jeg ville droppet badeland i morgen hvis den gikk i dag.

Det stemmer det lykkelig, når du har mista slimproppen skal du bare bade i badekar og dusj.. Ingen offentlige, vann eller sjø!!

Kos deg kjempe masse i Danmark!!

Det stemmer det lykkelig, når du har mista slimproppen skal du bare bade i badekar og dusj.. Ingen offentlige, vann eller sjø!!

Kos deg kjempe masse i Danmark!!

Signerer denne. Kos deg masse:)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Ja takk! Ble hjemme idag og koste meg i sola :-) er 30 uker og 3 dager, så
Det kommer nok en ny:-) ha en fin helg alle sammen :-)

Det er feil. Man kan bade og kose seg, så lenge vannet ikke har gått. Ingen fare for infeksjon når kun slimproppen har gått. Det er fortsatt tett der.

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Det er feil. Man kan bade og kose seg, så lenge vannet ikke har gått. Ingen fare for infeksjon når kun slimproppen har gått. Det er fortsatt tett der.

Fikk bekreftet idag at jeg ikke skulle bade i offentlige basseng osv. Men hjemme i sitt eget badekar :-) memindre slimproppen "bygger" seg opp igjen, noe som den sikkert gjør/har gjort :-)

å hva om man er usikker på om slimproppen har gått ?? hva om den faller i do uten at man merker det ??

Har i det siste lest mye om slimproppen og etter det eg funnet ut så ser det ut som om du har mistet slimproppen, ja. Men den kan gå flere uker før fødsel og kan danne seg på nytt :)

Opp levde i uke 28 at jeg fikk stor mengde med klissete slim klomper, men jordmor sa at den kan gå flere ganger under ett svangerskap siden den danner seg på nytt :)

Så rart. Her fikk jeg beskjed om at det ikke var noe problem så lenge vannet ikke har gått. Siden det er helt tett der uansett.

Back
Topp