slimproppen

januarbarn på vei

Blir kjent med forumet
Er 100% sikker på at slimproppen er gått, eller holder enda på å gå :p Så hva nå?? Betyr det at jeg kan vente meg at fødsel starter snart? Håper det! Håper jeg slipper gå over tiden, for er så vanvittig klar for at jenta mi skal komme nå! :D

Min gikk for snart 2 uker siden. Ingenting skjedd ennå

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg tror det varierer! Kan gå fra 1-14 dager etter slimproppen har gått tror jeg... Jeg vet ikke om min har gått....
:-)
lykke til! :-)

For noen betyr det at fødselen er nær, for andre fortsatt ukesvis unna... Jeg er i tvil om min har gått. Skulle ønske det var noe ma kunne sjekke

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

er 2 uker igjen til termin da så skal nok holde ut ;) men tvi tvi, får håpe det er ett tegn på at noe skjer di neste dagene:)) alt variere fra kvinne til kvinne.. kunne ønske det var ett slags fasit svar på disse tingene :p

Fasitsvar skulle jeg gjerne hatt på en hel del.... Hvertfall som førstegangsfødende!!
Jeg er kun to dager fra termin, og det murrer i menssmerter og kynnere...

vi får håpe de venter til over nyttår!! :-)

Jeg merket ikke noe til den med førstemann. Ikke sats for mye på at noe kommer til å skje veldig snart, det kan ta flere uker før fødselen setter i gang.

Hos meg gikk slimpropp og vann samtidig, og 8.5 time etterpå var storebror født.
Men det varierer fra kvinne til kvinne.

Lykke til!

Samsung via BV-appen <3

Forrige gang gikk slimproppen dagen før fødsel.1 gangen merket jeg ingenting, men den gikk sikkert samtidig med vannavgang siden fødselen starta med det.

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Back
Topp