slimproppen?

poda

Flørter med forumet
Hørt mye om slimproppen men er det noen som kan fortell emg hvordsn den er?kjenner man at den går? kommer den sånn "plutselig" eller når man er på do eller? Skjønner man at det er den som kommer eller er det lett å tro at det bare er utflod? Noen som har født før som vet?

viss du googler så ser du på images så får du opp noen "flotte" bilder av slimproppen ;) 

jeg har aldri merket noe til den før, men vet den kan gå flere ganger, trenger ikke å bety at fødsel er rundt hjørnet, er litt blodig slim... ja, er vel det jeg kan om den

jeg vil påstå at du kjenner ingenting, det gjør ikke vondt, du føler ikke noe "plopp" eller noen ting.

den kan komme i "biter" sånn at det føles ut som om den går flere ganger. I mirtt første svangerskap trodde jeg at den gikk tidlig, men under fødselen min datt det ut en større, fastere bit med slim, som også hadde blodige tråder og noen hvite klumper. Det var den ordentlige proppen. Som da altså ikke gikk før fødsel på meg. 

Hos meg sist så kom den litt og litt gjennom hele dagen før jeg fødte (fødte om natten). Det var ikke som en propp som plutselig datt ut, men kom litt på papiret hver gang jeg hadde vært på do. Mener å huske det var ganske klart slim med striper/tynne tråder av blod i. Ikke noe skummelt eller spesielt ekkelt. Jeg tenkte ikke så mye over det siden jeg hadde hørt at den kunne gå lenge før fødsel satt i gang, men hos meg kom den altså ganske rett før :)

Back
Topp