slimproppen

*trebarnsmor*

Forelsket i forumet
Da har jeg mistanke om at slimproppen er begynt å gå:) for nå når jeg var på do så var det masse slim i boxern (sorry for ekle detaljer) + at jeg tørket slim :p håper ikke det er tegn på fødsel da jeg håper hun holder seg i magen til etter 1 april :) har ikke termin før 19 april så er bare 35+4 uker på vei nå:)

Om det er den, noe jeg tror, så kan det enda ta opptil 3 uker ;-)
Men nå er det jaggu spennende her på forumet :-D

Ja er klar over det :-) men kjenner jeg blir litt stresset når slimproppen begynner å gå allerede nå når jeg ikke er klar her hjemme :P må vel bare hive meg rundt å vaske opp babyklærne nå :)

Kan kanskje være lurt det ja :-)

Ikke for å kræsje gleden liksom. Men hvorfor mener du det er slimproppen som begynner å gå og ikke utflod?
Det lurer jeg støtt og stadig på.
Her har isåfall slimproppen gått siden uke 16.

kan vel være greit å gjøre ferdig ett par ting da ja, men ikke gled deg så mye over at det "snart kan skje" at du blir skuffet. Min gikk for noen uker siden, og var såvidt begynt å bli litt moden sist jordmor time (ingen åpning). Så det kan ta sin tid.Jeg fikk liksom opp håpet for litt modning når min gikk, men som sagt.... 
Men kan jo bety litt mer modning for deg enn for meg :)

Min har også gått...termin 5 april....men kan dannes en ny...

For det var akkurat likens slim som når slimproppen har gått med de to andre, vet da forskjell slimproppen og utflod ;) Vet det kan dannes ny ;)

Jeg har en mistanke om at min har begynt å gå også.. Men har jo termin i slutten av april... men heller starten av april enn overtid til mai :p

Slimproppen min gikk for to uker siden. er 37uker idag. venter i spenning :-)

Ååå flere og flere som begynner... Skikkelig spennende.. Lykke til :-)

Gleder meg til den dagen min går heheh... :) :) så spennende da!

At slimproppen går er jo ikke noe fødselstegn i seg selv, så man må prøve å ikke være for optimistisk.. sliter med det selv, er så utolmodig!

Jeg så ikke til noen slimpropp sist og har ikke sett noe til den ennå den her gangen.

Tessa90 skrev:
At slimproppen går er jo ikke noe fødselstegn i seg selv, så man må prøve å ikke være for optimistisk.. sliter med det selv, er så utolmodig!

Vet det ;)

Jeg venter enda :p høhø

Er så gøy å se at folk begynner å nærme seg, tror nok alle er sånn passe like utålmodig på å møte den lille. 
Det kjenner jeg hvertfall. Har alltid tenkt at det er så lenge til og nå er jeg "plutselig" 35 uker på vei og på oppløpssiden! 
Blir en herlig gjeng med aprilmødre hvertfall! :D 

Back
Topp