Slimproppen.

Christine1989

Betatt av forumet
Er i uke 37+ 0 i dag, og dagen starte tmed at slimproppen gikk. Hvor lang tid etter denne er gått kan man egentlig forvente fødsel? Kan vel ta sin tid det gjerne?

Det kan varriere, har ei venninne der skjedde det dagen etter. Og ei anna venninne ho gikk ut tia, fikk på termin og det var omtrent 2 uker etter :)

Lykke til :)

Så spennende da
Er vel veldig forskjell, noen føder rett etterpå, og noen kan gå et par tre uker, det kan vel danne seg en ny slimpropp?? eller er jeg helt på bærtur..?

Uansett veldig spennende, lykke til

JM sa opptil 3 uker :-)
Men nå er alt mulig ;-)

Har også hørt at det kan danne seg en ny slimpropp, men trodde det var dersom den gikk tidlig? Ingen anelse... :-) I hvertfall er det godt å vite at kroppen forbereder seg, for begynner å bli ganske lei nå.

Om JM sa tre uker til deg Bakemamma, så satser jeg på at jeg slipper å gå to uker over, slik både min mor og min søster har gjort. Men er stygt redd det ligger til familien;-) Så lenge jeg slipper det er jeg fornøyd!

På tide å pakke fødebagen og gjøre klart litt nå da kanskje... Jeg har på en måte tenkt at jeg ihverfall ikke kommer til å føde før termin, og at jeg har goood tid;)

Back
Topp