slimproppen

smorfen

Flørter med forumet
lurer på om den gikk idag, eller driver å går, vær gang jeg har tørket meg idag har det kommet gele lignende klomper på papiret, husker det så slik ut med førstemann med.. noen som vet om man bør kontakte lege eller noe sann? er jo nesten 32 uker bare

Jeg spurte om dette da jeg var hos JM sist. Slimproppen kunne visst gå lenge før, og det hadde ingenting å si. Du er ikke mer utsatt for infeksjoner fordi barnet fremdeles ligger inni fosterposen. Du kunne visst både ha sex og bade som før, sa hun. 

Jeg mistet faktisk ikke slimproppen før under fødsel sist, og det var ganske mye, så mye at man ikke kan ta feil, gulaktig farge, litt tynne blodtråder i, og noe hvite klumper. 

Du kan jo se mange eksempler på hvordan den ser ut: http://www.google.no/search?hl=no&gs_nf=1&cp=6&gs_id=6&xhr=t&q=mucus+plug&biw=1440&bih=799&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&ix=iea&ion=1&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=cs9GT9PFHK_U4QTNppSlDg

Slimproppen kan gå litt og litt mange uker før fødsel så er ingenting å bekymre seg for:) min begynte å gå for noen uker siden..

Det kan jo og bare være utflod da. Den er jo rar når man er gravid....

Jeg har aldri sett snurten av noen slimpropp, jeg - ikke forrige gang og ikke hittil med nummer to.
Når det er sagt kan den visst gå opptil flere ganger - så det er nok normalt.
Er litt verre hvis vannet går...

Slimproppen min gikk ca 3-4 uker før fødselen sist gang, og det var ingenting å bekymre seg for sa jordmor da, så jeg levde normalt med sex og bading og sånne aktiviteter 

Æsj for noen bilder... hehe!
Så ikke noe til slimproppen sist jeg?

ææsj :)

tror min har gått eller delvis gått i begynnelsen av uken, men ikke heeelt sikker.
Uansett ikke som en sånn stor klump..

Back
Topp