Slimproppen

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen som har peil? Slimproppen min gikk i dag.. Skjønte ingenting når jeg så DEN grønne klumpen.. [:'(] Snakket med venninna mi, og hun ble mamma syv timer etter at den gikk.. Men den kan vel gå flere mnd før man skal føde også? Ringte føden og snakket med ei jordmor, men hun var fader meg så frekk i kjeften atte! [:@] Syns bare det var litt skummelt siden jeg har enda syv uker til termin..

slapp av..ikke hver beskymret du..
det kan ta uker før det skjer noe...
går du til jordmor i svangerskapet...?

klem[:)]

skjønner ikke hvorfor de er så sure noen ganger! Kjerring altså. Man ringer jo ikke for å plage dem heller da![:@]

det går nok bra skal du se! [;)]

Det kan vel gå opptil flere uker før det skjer noe enda...

Irriterende med sure folk asså, men lykke til da[:)]

Har hørt at slimproppenkan gå opptil 3 uker til 1 mnd før fødselen.
Så det går nok bra, kanskje du skal ringe legen din om du vil ha et sikkert svar!

Ja, skal høre med legen på torsdagen.. Sikkert ikke noe å bekymre seg for [:)] takk for svar! klem

slimproppen er jo ikke grønn[8|] da min gikk med første mann, var det masse slim med blod i. riene begynte med en gang,men sønnen min var ikke ute før 3 dager etter.

hei min slim propp gikk en uke før med min første men det kom litt vann hele tiden etterpå...men det er ikke farlig vis babyen din kommer du er jo langt på vei du nå...[:D]lykke til...

Jeg vil også miste slimproppen.. Er så lei av å vente nå... [:(] [:(]

Er småredd for at den skal gå uten at jeg merker det jeg, eller at vannet går mens jeg tisser og at jeg ikke skjønner hva som skjer..

jeg kan love deg at du merker vannet går fordi om du tisser....når jeg fikk første man satt jeg heldigvis på do når det gikk...det er som en ballon sprekker og det kommer masse vann og du kjenner hvor det kommer ifra...du merker det...et råd er sæd det hjelper og sette det igang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lykke til...[:)]

Back
Topp