slimproppen..

tonje19

Andre møte med forumet
hei, helt ny her.. lurte bare på en aldri så liten ting.. har termin 050407, og slimproppen gikk nå ikveld.. pleier det å ta lang tid før det kan skje noe mer?? feks fødsel.. venter så ille..

Tror det er veldig individuelt. For noen kan det gå flere uker før fødselen setter i  gang. Har du noen andre tegn på at ting begynner å skje da?

forskjellig fra person til person, fødselen kan starte i natt eller om mange uker, helt individuelt! [:)]

Veldig individuelt det der. Jeg fødte flere uker etter at den hadde gått, men har hørt om de som har født dagen etter....

jeg har hørt at det kan ta opptil 14dager etter den har gått.. vet ikke hvilke andre tegn jeg skal se etter jeg, helt nytt for meg..[8|]

Slimprppen min gikk lørdags kveld ca kl ti og adrian kom til verden søndag kveld kl syv, så her tok det ca en dag [:)]

Det er helt nytt for meg også tonje19, så er ikke kjent med alle tegnene.

Kanskje noen som har født før kan hjelpe?

hørtes ålreit ut! håper det kan skje meg også.. venter så veldig på lille jenta vår[:D] driver å prøver å finne på masse jeg kan gjøre for at tiden ska gå fortere..

men takk for alle svar=) må nesten ta kvelden slik at jeg er opplagt til en evt. fødsel.. litt optimist bare[:)] så får jeg krysse fingrene å håpe noe skjer i løpet av et par tre dager..

ORIGINAL: tonje19

hørtes ålreit ut! håper det kan skje meg også.. venter så veldig på lille jenta vår[:D] driver å prøver å finne på masse jeg kan gjøre for at tiden ska gå fortere..

Vi prøvde masse for å få i gang, men ikke no funka på meg selvom jeg var moden.

Men du kan jo prøve ut noe av dette:

*Gå lang tur
*Vaska trappa
*Pusse vinduer
*Fødepizza (finner oppskrift på nettet)
*masse sex, selvom det gjør jæ*** vondt

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

*Gå lang tur
*Vaska trappa
*Pusse vinduer

Gjør det vondt å ha sex etter at slimproppen har gått???

hei, helt ny her.. lurte bare på en aldri så liten ting.. har termin 050407, og slimproppen gikk nå ikveld.. pleier det å ta lang tid før det kan skje noe mer?? feks fødsel.. venter så ille..

vet det desverre ikke,men så spennende!!

lykke til!

ORIGINAL: ~StRaToS~

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

*Gå lang tur
*Vaska trappa
*Pusse vinduer

Gjør det vondt å ha sex etter at slimproppen har gått???

Hehe, nei selvfølgelig ikke fordi den hadde gått, men var syyykt vondt...

Back
Topp