Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da er jeg 90% sikker på at slimproppen er gått. Litt å tenke på i forhold til at sønnen min ble født døgnet etter at slimproppen gikk forrige gang.
Kanskje jeg blir mamma før jul alikevel???
Klem
Hei
Så spennende! Jeg er snart 36 uker, og lurer litt på hvordan du ser at slimproppen er gått? Kan det bare være blankt, eller er det blod også?[:)][:)]
hei. Jeg lurer på om slimet skal være litt sånn brunaktig jeg.....Bare noe jeg har hørt altså. Også kan det komme litt blod...Vi får vente å se hva de andre jentene svarer...for jeg vet ikke jeg eller!
har ikke sett slimproppen hver gang jeg...men når jeg har sett den har den vært litt tykk blank/blodblandet....kan se ut som en klomp med litt mye utflod, med litt annet konsistent og farge....men ikke sikkert alle er lik der heller...[8|]
Min gikk for 2 uker siden den.. [8|] Sitter her enda jeg.. Med en samboer som ikke får tilrettelagt arbeid før to uker før termin.. [:o] (Kjører langtransport for posten, så nå er han i narvik tre dager på rad, før det var det alta, før det burfjord osvosvosv..)
hei lindaen....ikke uvanlig for noen at slimproppen går lenge før fødsel.....får håpe det blir litt nærmere termin for din del, ettersom mannen din er mye på farten da....