Slimproppen

Linka

Gift med forumet
Da er jeg 90% sikker på at slimproppen er gått. Litt å tenke på i forhold til at sønnen min ble født døgnet etter at slimproppen gikk forrige gang.
Kanskje jeg blir mamma før jul alikevel???
Klem

Oi.. men.. som mamma'n min sier: ALLE fødsler er forskjellige (hun har jo født fem, så hun burde vel vite[;)])

Håper den lille knøtten din klarer å vente til nyttår[;)]

Oj, det blir spennende å se[:D]

Det samme skjedde med begge mine, de og ble født ett døgn etter at slimproppen var gått[;)]

Masse lykke til[;)][:D]

Jeg er helt enig i at ingen fødsler er like. Det er derfor jeg håper han holder seg der inne til over nyttår.

Fiorelina :
Håper du er klar til og ta over hvis jeg ikke kommer de nærmeste dagene. Sier ifra nå så vet du det.
Klem

ja, så sant jeg ikke blir borte selv..
skal jo inn på sykehuset i morra, da[8|]

Håper at ikke noe skjer med deg da. 5 uker før er litt tidlig syntes jeg. Tvinner tomler for deg.
Klem

4 uker og 2 dager før i morra - da er jeg 36 uker på vei..

Vil jo helst ha babyen der inne til nyttår, men er det tryggere å ta h*n ut nå, så stoler jeg vel på at legene vet vårt beste[8|]

Det er sant. De vet som regel best. Lykke til uansett.
Klem

takktakk[:)]

Hei
Så spennende! Jeg er snart 36 uker, og lurer litt på hvordan du ser at slimproppen er gått? Kan det bare være blankt, eller er det blod også?[:)][:)]

hei. Jeg lurer på om slimet skal være litt sånn brunaktig jeg.....Bare noe jeg har hørt altså. Også kan det komme litt blod...Vi får vente å se hva de andre jentene svarer...for jeg vet ikke jeg eller!

Bare blankt slim har jeg hatt hele veien[8|]

Hos meg var det blankt slim med litt blod. Vi får se hva som skjer

har ikke sett slimproppen hver gang jeg...men når jeg har sett den har den vært litt tykk blank/blodblandet....kan se ut som en klomp med litt mye utflod, med litt annet konsistent og farge....men ikke sikkert alle er lik der heller...[8|]

Min gikk for 2 uker siden den.. [8|] Sitter her enda jeg.. Med en samboer som ikke får tilrettelagt arbeid før to uker før termin.. [:o] (Kjører langtransport for posten, så nå er han i narvik tre dager på rad, før det var det alta, før det burfjord osvosvosv..)

hei lindaen....ikke uvanlig for noen at slimproppen går lenge før fødsel.....får håpe det blir litt nærmere termin for din del, ettersom mannen din er mye på farten da....

Back
Topp