Slimproppen

Linni

Forumet er livet
VIP
Tror den gikk på meg i natt. Våknet med de magesmertene øverst i magen, gikk på do for å tisse.
Sitter på doen så spyr jeg som en gris oppi bøtta. Nå jeg tørker meg så er det krystall klart slim (ikke sånn gulaktig utflod) er det slimproppen?????
Er så heldig å ligge med omgang syka spyde flere ganger i natt og sitter nå med veldig laus mage [:'(]
Sist kom jeg jo aldri så langt at sliproppen gikk så jeg vet ikke hvordan den ser ut eller hvordan det funker [&o]
Håper på svar fra dere som har litt erfaring [;)]

Høres ut som slimproppen ja.... Så spennende!!!!!! Hos meg gikk den på morran, og det kom slim utover hele dagen. Med litt blod i. Fødte to dagen etterpå, men det kan også gå flere dager. Håper du blir frisk snart da, å hå omgangsjuka er noe av det værste...

God bedring[:)][:)]

Og lykke til[:)][:)]

Det er nok slimproppen som har gått ja. Da den kom hos meg var det kristallklar slim som kom da jeg var på do. Så da er det nok ikke lenge før fødselen startet under en uke etter at den hadde kommet hos meg.
Lykke til

klem fra lillemeg

Æsj da.. omgangsyke er pyton! God bedring![:)] Da min slimpropp gikk lignet den på den geleen som er rundt bogskinka[:'(] Hehe, deilig beskrivelse, men sånn var det nå! Var ikke noe løst slim liksom..var heller en litt fastere klatt...

hei hei.... min slimprobb gikk på meg en uke før førstemann kom, men det var utflod med blod i...... så vet ikke jeg siden den var /er krystall klar... ring å hør med jordmor visst du er i tvil,, du er jo i uke 35 har jo igjen noen få uker da til termin

Limproppen kan gå flere uker før fødselen.. er liksom ikke noe spesielt fødselstegn egentlig. Mener jeg husker at hvis det er blod sammen med slimet, så er modningen av livmorhalsen igang....

Snakket med jordmor nå og hun trodde og det er den. Men jeg vil ikke fø NÅ. Er ikke klar med alle tinga. Jeg hadde ikke noe blod i det helt blankt.

Lisemor84 den var kjempe bra knakk i sammen av latter når jeg leste det [:D]

hehe LIMproppen? [:D] Liten skrivefeil der, men funka likevell.. er vell nesten som en limpropp..[:)]

Når slimproppen gikk hos meg var fødselen igang dagen etterpå, det skjedde med begge mine.

Ønsker deg lykke til[:D]

Min slimpropp gikk i uke 33...og i uke 38 ble fødselen satt igang.. så den klattn der hjalp ikke meg noe[:D]

Ha ha lisemor passa så du ikke får kjeft for skrive feila dine [;)]
Huff jeg håper det går en stund til før hun vil ut, kansje jeg bør pakke den berømte beggen nå.

hehe, er så trøtt her jeg sitter, så litt skriveleifer må dere regne med[:D] Pakk baggen din du ja.. Det fikk jeg aldri gjort. Så gubben måtte pakke min og komme på sjukhuset med den. Var mye rart oppi den SVÆRE TURSEKKEN![&:]

Ha ha ha kan tenke meg det ja [:D]

Ja det synes jeg du skal gjøre nå!!! [:D] min er pakket og klar, og ligger til og med i bilen!!!!! Ingenting som tyder på at noe skal skje, men vet jo aldri.... Våknet natt til lørdag, da var det plutselig vått i senga..... Fikk litt "panikk" da, tenkte på vannet og slimproppen, men tror rett og slett at det var lille krabaten som hadde vært direkte stygg med blæra mi..... Men vi var litt på vakt på julebordet på kvelden.. Ikke kjente jeg noenting "mystisk" heller, så nå tar jeg det hele med stor ro igjen!!!
Har faktisk hørt at det kan danne seg NY slimpropp også... En venninne av meg gikk flere uker før det skjedde noe mer.

Ville bare ønske deg god bedring jeg[:)]

Takk for det nettmor og takk til alle dere med svara [:D]

Var også veldig usikker på om det var slimproppen som hadde gått med sistemann.
Hadde fire fra før og hadde aldri opplevd at det hadde skjedd på meg. Ringte rundt til alle venninnene mine som også har barn. De bare lo og ba meg pakke bagen og gratulerte meg meg babyen som skulle komme samme natt... Fikk litt dilla når de sa det på den måten. men gutten kom han ... samme natta. [:D]
Søstera mi som var gravid med tvillinger mista den to tre dager før de kom...
Men alt er inviduelt... Det finnes desverre ingen fasit på det men om en ukes tid får vi vel se skrytebilder av den lille engelen din.... he he. Det er jo lov å håpe.
Lykke til og ta livet med ro... klem fra meg

He he he jeg sitter her enda med stor mage så jeg får bare vente å se [:D]
Skulle håpe jeg kom meg over til neste år p.g.a. det med skole men vil hun ut nå så får hun bare komme men da synes jeg hun kunne kommet nå. [;)]

det er nok slimproppen det ja [;)] lykketil [:D]

Back
Topp