Slimproppen!!

Mesaana

Forumet er livet
Tror den kom ut i dag. Det var en geleaktig klomp som kom ut.

Bør jeg ringe jordmora eller fødeavd??
 
Det skader ikke å ta en telefon! Det ville jeg gjort.
Tenk hvis det var den som gikk, da er det vel like før?[:)]
 
Er ikke det litt tidlig da?? Prøvde og få tak i jordmora, men hun er på sykehuset og jobber i dag. Teit når hun skal være så vanskelig og få tak i!![:@]

Syns jeg leste en plass at det kunne ta fra timer til uker før det skjedde noe, men jeg finner det ikke igjen
 
hei[:)]
sist gang jeg gikk gravid og "mista" slimproppen, sa hadde jeg 3 uker igjen til termin. jeg gikk 3 dager over.
ringte jordmor da og hun beroliget meg med at det kunne være helt normalt det.
 
Er visst normalt at den går noen ker før fødsel,jeg personlig så aldri min da jeg gikk gravid sist.
 
hørte fra min jordmor at den kunne gå opptil en måned før fødselen. Min gikk to uker før. De sier man skal være forsiktig med å ha sex etter den er gått, pga det er jo den som beskytter livmoren for infeksjoner og bakterier
 
Haha, er ikke så stor fare for sex her du. Typen tror tassen vil få trauma av det. Nytter ikke og si noe annet til han. Har til og med prata med jordmora om det.

Vist psyken ikke er med så er ikke lysta med heller, nytter ikke og prøve en gang.
 
Har hørt det er vanlig at den kan gå 2-3 uker før.
Søskenbarne mitt trodde den hadde gått så hun ringte på føden og fikk som svar at det kunne vær utflod og som hadde sammla seg opp.
 
Takk for svar. han har i hvertfall ramla ned i bekkenet. For jeg syns magen min virker lavere og ting har begynt og skje i magen, har sprunget på do i hele dag, både pga løs mage og ei blære som er litt skvist.

Men ellers så er det ikke noe andre tegn på at det nærmer seg. skal på sykehuset i morra på kontrolltime, kan nevne det for de da.

Vart litt forkava tidligere i dag, men nå tror jeg at jeg ikke skal stresse meg opp. Er nok rett i forhold til tida. Har no baggen klar nå da.[:)]
 
Proppen min gikk akkurat også...var på modningsakupunktur i dag,så jeg håper det skjer noe mere...
 
Kor spennende, du er jo fødeklar da. Jeg har tenkt og vente noen uker til da. Men han kan jo komme om 2 uker da.
Håper min kan vente 3 uker til da.

Fant om proppen på fødsel sidene. Der var det mange som sa at den gikk bare timer og dager før fødselen. Tror jeg ha vært meer spent ha jeg vært så nærme termin som du.[:)]

Lykke til da, håper du slipper og vente så mye lengre.[;)]
 
Venninna mi sa noe om at hvis det ikke skjedde noe innen 3 dager etter den gikk så kommer det ny.Aner ikke om det stemmer.
 
Back
Topp