Slimproppen

Ellu

Elsker forumet
Nå har jeg hatt 3 blødninger i løpet av denne uka... På mandag, fredag og idag. Det er kun en stripe i truseinnlegget og så er det stopp. Deretter kommer det mørk utflod noen dager (rester av blod).

Ringte til føden og forklarte og hun mente det var slimproppen som gikk gradvis. Men det er ikke særlig slimete, ser ut som utflod blandet med blod. Har mensmurringer så det holder og hodet borrer seg nedover i bekkenet.
Jordmor ba meg ringe dersom jeg begynte å blø så mye at jeg måtte drive å bytte bind. Siden jeg ikke har hatt vannavgang eller begynnende rier kunne jeg ta det med ro. Flere her inne som har det sånn som meg????

Får håpe det er starten på noe;)
Var vel sagt her i går at den slimproppen kan være veeeldig forskjellig fra person til person... Så selv om det ikke er slimete, kan det vel fortsatt være det?? eller sånne tegningsblødninger eller hva det heter??

ORIGINAL: Mamman til Luan

Nå har jeg hatt 3 blødninger i løpet av denne uka... På mandag, fredag og idag. Det er kun en stripe i truseinnlegget og så er det stopp. Deretter kommer det mørk utflod noen dager (rester av blod).

Ringte til føden og forklarte og hun mente det var slimproppen som gikk gradvis. Men det er ikke særlig slimete, ser ut som utflod blandet med blod. Har mensmurringer så det holder og hodet borrer seg nedover i bekkenet.
Jordmor ba meg ringe dersom jeg begynte å blø så mye at jeg måtte drive å bytte bind. Siden jeg ikke har hatt vannavgang eller begynnende rier kunne jeg ta det med ro. Flere her inne som har det sånn som meg????

signere denne her[:)][:)][:)]

Jeg lurer ogsaa paa dette. Har ikke har mer utflod enn vanlig, men den er brunlig.. Blod?? Og har hatt en del murringer i hele dag. Betyr det at noe er paa gang??!! Er ''bare'' 36 uker paa vei (i dag faktisk). Burde jeg ringe jordmor eller foden? (bor i sverige saa vet ikke heller om det er forskjellig her og i norge..)

Jeg har hatt mørk / brun utflod og en liten blødning fra og til siden uke 31 eller no sånt,jeg... Ble delvis sykemeldt pga det, selv om de ikke fant noe galt.
Men nå er det jo oftere og oftere og har sånne skikkelige mensmurringer nederst i magen og bak i korsryggen. Av og til stråler det liksom nedover i rumpa også... Aner ikke hva det er, men rier er det iallefall ikke!
Jordmoren mente jeg bare skulle ta det med ro og mente det var slimproppen som gikk veldig gradvis og at det var en modning på gang. (Men det er jo lett å si over tlf da...) Er ikke bekymret heller, for jeg kjenner jo masse liv og det går mot slutten.

Men det er godt at det er flere som har det slik som meg. Blir litt beroliget av det.

ORIGINAL: mizzy1985

ORIGINAL: Mamman til Luan

signere denne her[:)][:)][:)]

Godt vi er flere [;)] Begynner liksom å tro at man er litt unormal... "Alle" snakker jo om masse slim i trusa med litt blod i, eller en propp.

ORIGINAL: Chixy

Lurer litt her...har jo ikke helt peiling på dette med slimpropp, men var nettopp på do, og da var det litt slimete, hvitaktig utflod med litt brunt i. Litt mer klumpete enn vanlig (beklager ekle detaljer her...). Er dette noe som kan være del av slimproppen?[8|]

Kan høres slik ut ja, ut ifra det jeg har lest om slimproppen....

Back
Topp