slimproppen?

baby_doll

Forelsket i forumet
har prøvd å lese litt på nett om den men har ikke funnet noe skikkelig svar enda.er slimproppen alltid litt rosaaktig eller kan det være helt blank og?hvor mye slim er det som kommer når slimproppen går?var på toalettet i sted og da var det plutselig slim på dopapiret.det så gjennomsiktig ut.var iallefall ikke noe rosa i det.blir litt stresset:P er sikkert ikke slimproppen som har gått men har ikke fått alt klart enda til fødsel og til babyen kommer.så tenk hvis..:P har enda seks uker til termin.

slimproppen kan være klar eller blodig, fast eller løs.

Det er IKKE farlig om den går flere uker før fødsel. det er helt normalt og når den går såpass tidlig vokser den faktisk ofte tilbake.

Ikke vær bekymret du[;)]

Hei [:)]
Slimproppen er forskjellig fra person til person. Det er ikke alle som merker at den går en gang!
Noen ganger går slimproppen tidlig, men kroppen lager ny.. Den kan også gå alt fra uker til timer før fødselen begynner, så det er
veldig vanskelig å beregne noe etter denne. Min slimpropp var helt blank sist, men kom litt etter litt hver gang jeg var på do.
Så lenge det ikke var noe blod i den, ville jeg ikke bekymret meg noe særlig. Bare følg med på om det kommer mere, og da kan du
jo ta en tlf til føden hvis du er bekymret[;)]

Stor klem til deg!

kanskje på tide å gjøre resten klart da..pakke til sykehuset og sånn så jeg slipper det når riene kommer iallefall:P selv om de gjerne ikke kommer før om noen uker til:P

Sist gang var slimproppen min helt blank, og nå har noen deler av den gått for noen dager siden, og nok en gang blank igjen. så trenger ikke å være noe rosa og blod i det [;)]

Sist gang gikk slimproppen min tidlig.. Men den var ikke rosa.. Det var bare en stor hvit slimette klump. [8D][:'(]
Men fikk jo en ny en, som gikk rett før fødsel. Den var enda større og så var det litt blod i den. [&:]

jeg så aldri noe til en slimpropp.

Back
Topp